مطالب و نکات تناسب اندام

چگونه به تناسب اندام برسیم و اندام موزون داشته باشیم

چگونه به تناسب اندام برسیم

چگونه به تناسب اندام برسیم ؟ هیچ راز و یا میانبری برای آن وجود ندارد. راه اصولی این است که شما فعالیت جسمانی و ورزش را بخشی از سبک زندگی خود قرار دهید.

پس از انتخاب این نوع از سبک زندگی مسلما تغییر ظاهری نیز آغاز می شود!

در این مطلب گروه نکات تناسب اندام به بیان چند مرحله اساسی برای سرعت بخشیدن به روند تناسب اندام می پردازد که باید آنها را بخشی از سبک زندگی خود قرار دهید.

چنانچه علاقمند به مطالعه بیشتر در زمینه تناسب اندام هستید می توانید با مراجعه به کتابخانه نکات تناسب اندام مجموعه ی کاملی از کتاب های موجود در این زمینه را خریداری نمایید.

فروشگاه کتاب

طبیعت گردی کنید

پیاده‌‌روی‌های طولانی در طبیعت یکی از روش‌های عالی برای افزایش ضربان قلب و رسیدن به تناسب اندام است.

لذت این نوع پیاده‌روی و دیدن مناظر زیبا در طی آن بسیار لذت‌بخش‌تر از رفتن به باشگاه ورزشی است.

یوگا کنید

یکی از خوبی‌های ورزش یوگا این است که فقط به بدن خود و یک زیر انداز نیاز دارید.

در فروشگاه کتاب تناسب اندام  می‌توانید کتاب های آموزشی یوگا را پیدا کنید و بدون این‌که مجبور باشید خانه را ترک کنید، به ورزش یوگا بپردازید.

به دویدن بروید

دویدن از هر ورزش دیگری کالری بیشتری می‌سوزاند، اما دویدن روی تردمیل و یا مسیرهای تکراری محل زندگی می‌تواند بسیار خسته‌کننده باشد.

اگر در نزدیکی محل زندگی شما زمین دو وجود دارد به آن‌جا بروید و بدوید.

اگر هر روز این کار را انجام دهید، مسلما به تناسب اندام هم می‌رسید.

ثابت قدم باشید

اگر خواهان تناسب اندام هستید، باید هر روز، ساعاتی را به فعالیت‌های ورزشی اختصاص دهید.

نمی‌توانید جسته گریخته و کم ورزش کنید و توقع نتیجه هم داشته باشید.

همراه پیدا کنید

اگر دوست و همراهی باشد که پا به پای شما ورزش کند و به شما انگیزه دهد، دنبال کردن هدف و رسیدن به تناسب اندام آسان‌تر خواهد شد.

محاسبه کالری روزانه

برای جلوگیری از دریافت بیش از نیاز کالری، مقدار غذای شما باید حساب‌شده باشد.

غذای‌تان را آهسته بجوید تا بدن‌تان احساس سیری کند.

چگونه به تناسب اندام برسیم و اندام موزون داشته باشیم

نوشیدن آب

در طول روز، نوشیدن آب زیاد را فراموش نکنید.

در هر وعده‌ی غذایی و علاوه بر آن، در طول روز آب بنوشید.

تحرک خود را بیشتر کنید

از پله استفاده کنید.

در ساعت ناهار، دور ساختمان محل کارتان، کمی قدم بزنید.

کارهای عام‌المنفعه انجام دهید

می‌توانید در کارهای عام‌المنفعه مثل درختکاری، ایجاد فضای سبز و احداث مراکز عمومی شرکت کنید.

اگر کل روز جنب و جوش داشته باشید و حرکت کنید این هم یک نوع ورزش محسوب می‌شود.

چگونه به تناسب اندام برسیم

به صورت کلی برای سوزاندن کالری‌ و رسیدن به تناسب اندام، لازم نیست هزینه کنید یا کارهای خارق‌العاده انجام دهید.

کافی است تصمیم جدی بگیرید و تناسب اندام را در لیست اهداف خود قرار دهید.

وقتی مصمم به انجام این کار شدید آن‌گاه می توانید با انجام موارد عنوان شده که در این مطلب عنوان شد بدنی سالم، بدون چربی اضافه و تناسب اندام داشته باشید

نوشتن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما ممکن است از این برچسب ها و خصوصیات HTML استفاده کنید:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>