۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد: welcome30

کتاب راهنمای دویدن بدون آسیب و صدمات جسمانی

The Durable Runner: A Guide to Injury-Free Running
  • نسخه پی‌دی‌اف کتاب
  • نسخه اورجینال فایل
  • امکان کپی فایل کتاب
  • امکان چاپ متن فایل
  • دانلود سریع فایل کتاب

۸۵,۰۰۰ تومان

هديـه خریـد

پس‌ از خرید این کتاب، پـانـزده درصـد از مبلغ پرداختی به عنوان هديـه خریـد به کیف پول شما واریز می‌شود. شما می‌توانید برای خریدهای بعدی خود از آن مبلغ استفاده نمایید.

  کتاب راهنمای دویدن بدون آسیب (The Durable Runner: A Guide to Injury-Free Running)، یک مرجع جامع برای ایجاد سیستمی کارآمد در دوندگان است تا جدا از رسیدن به قدرت، تحرک و انعطاف پذیری از آسیب دیدگی ها و صدمات رایج جسمانی جلوگیری نماید.

فهرست مطالب
  • تقدیر و تشکر
  • سخن نویسنده
  • پیشگفتار
  • دوام چیست
  • ایجاد دوام
  • راهنمای استفاده از کتاب
  • پاها و پایین تنه
  • زانو و سرینی
  • شانه و بالاتنه
  • دوام ذهنی
  • تصویر بزرگ
  • زمانبندی مراقبت
  • روال تمرین
  • منابع علمی
  مطالب کتاب در قالب فصول مجزا دسته بندی شده است، به طوریکه در ابتدا به ارائه اصول و تمرینات جسمانی برای جلوگیری از آسیب دیدگی های جسمانی پرداخته شده است و در ادامه تکنیک ها و تمریناتی برای بهبود صدمات جسمانی در زمان دویدن معرفی شده است.

  کتاب راهنمای دویدن بدون آسیب و صدمات جسمانی در سایت ناشر آن، به مبلغ دویست هزار تومان قیمت گذاری شده است. مشخصات کامل این اثر، به همراه محتوا و متن کتاب در سایت گوگل بوک قابل مشاهده است.

   نویسنده کتاب، آلیسون هایلیگ مربی رشته دو و میدانی، رشته یوگا و متخصص حرکات اصلاحی از آکادمی ملی پزشکی ورزشی ایالات متحده امریکا است. همچنین او به عنوان بلاگر برتر ورزشی طی چند سال گذشته شناخته شده است.

قیمت دلاری

10$

تاریخ انتشار

2019-10-31

ویرایش

1st

تعداد صفحات

201

حجم فایل

6MB

نام نویسنده

انتشارات

شابک

978-1476678337

زبان

English

Part sport and part exercise, running boosts health, longevity, and mental well-being. However, running is a demanding activity that can potentially tax the runner's body and mind. Therefore, possessing durability for running--a fusion of toughness and flexibility--is desirable to enhance a runner's physical and mental experience. This book--the first of its kind to combine corrective exercise, self-myofascial release, and yoga--empowers runners with measures to avoid unnecessary pain, injury, and burnout. It is a comprehensive guide to creating a simple and efficient system of personalized supplemental training in which runners learn to identify and address areas of imbalance and overuse. These training methods increase strength, stability, mobility, and resiliency, and require as little as 15 minutes per day to implement. (For each technique, the author has produced a video, and live links are included in the enhanced ebook edition.) Runners can decrease the risk of injury, improve running performance, and maintain joint health. The result: a more durable body and mind that will support your running--and your life--for years to come.

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کتاب راهنمای دویدن بدون آسیب و صدمات جسمانی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نمادهای اعتماد الکترونیکی

نماد اعتماد الکترونیکی

نشان ملی ثبت رسانه‌های دیجیتال

اطلاع از فروش‌های ویژه

نکات تناسب اندام

به عنوان نخستین و بزرگترین مرجع قانونی دانلود کتاب لاتین ورزشی و تغذیه در ایران است، که می‌کوشد با گستره‌ای از به‌روزترین منابع‌ علوم ورزشی دنیا، برای طیف وسیعی از کاربران فرایند خرید و فروش کتابهای لاتین ورزشی را تسهیل سازد. کتاب‌های الکترونیک نسخه اصلی می‌باشند که پس از خرید، به صورت دائمی در حساب کاربری قرار خواهند گرفت و امکان دسترسی به آنها همیشگی است. (مطالعه‌بیشتر)

سبد خرید

سبد خرید شما خالی است.

ورود به سایت
کتاب راهنمای دویدن بدون آسیب
کتاب راهنمای دویدن بدون آسیب و صدمات جسمانی

۸۵,۰۰۰ تومان