۲۰٪ تخفیف اولین خرید با کد: welcome20

کتاب آناتومی تقویت ورزشی زنان : راهنمای بصری جامع

Anatomy for Strength and Fitness Training for Women

بعد از خرید، کتاب الکترونیک را از بخش دانلود‌ها در حساب کاربری خود دریافت کنید.

کتاب الکترونیک به زبان انگلیسی به صورت فایل اورجینال پی‌دی‌اف ارائه می‌شود.

    آموزش تصویری خرید کتاب
    • فایل سالم و بدون هرگونه بدافزار
    • بهترین کیفیت فایل اصلی کتاب
    • سازگار با هرنوع نمایشگر الکترونیکی
    • دریافت سریع و مستقیم فایل کتاب
    • خرید ایمن با استفاده از درگاه بانکی

    در صورتی که کتاب الکترونیک مدنظر شما در فروشگاه موجود نباشد، با ثبت سفارش، آن را برای شما تهیه خواهیم کرد.

    ۸۵,۰۰۰ تومان

    هديـه خریـد

    پس از خرید این کتاب، ده درصـد از مبلغ پرداختی به عنوان هديـه خریـد به کیف پول شما افزوده می‌شود، که می‌توانید برای خریدهای آتی خود استفاده نمایید.

      کتاب آناتومی تقویت ورزشی زنان (Anatomy for Strength and Fitness Training for Women)، یک راهنمای بصری، مرجع کاربردی، و ابزار آموزشی است که به هر زنی که به درک بهتر از بدن خود، نحوه عملکرد آن در هنگام ورزش و تنظیم برنامه تمرینی شخصی علاقه‌مند است، توصیه می‌شود. کتاب شامل بیش از ۹۰ تمرین از جمله تمرینات هوازی، شکم، سینه، پا و باسن، پشت و شانه، بازوها، و کشش و انعطاف‌پذیری است که به جزئیات آناتومیک واضحی نشان داده شده‌اند و دارای دستورالعمل‌های اجرایی و تکنیکی صحیح هستند.

    فهرست مطالب
    • – پیشگفتار
    • بخش اول
    • – ساختن بهترین شما
    • – تعاریف آناتومیکی و اصطلاحات
    • – بررسی تحلیلی و اصول تمرینات
    • – طراحی برنامه تمرینی
    • – برنامه های تمرینی 
    • بخش دوم
    • ۱- تمرینات هوازی
    • – پیاده روی
    • – دویدن و دویدن با سرعت بالا
    • – آروبیک
    • – شنا و آکوآ آروبیک
    • – دستگاه‌های آروبیک 
    • ۲- شکم، پایداری و تعادل
    • – اصول پایه نگهداری از نامناسبی
    • – تعادل توپ نشسته
    • – فعال‌سازی عرضی در چهار نقطه خمیده
    • – پایداری در حالت استوانه روی توپ
    • – سویه شکمی در حالت پوسته روی توپ
    • – برنامه پایداری شکم
    • – دو مرحله‌ای کرانچ
    • – سیم بالا وضعیت بالا برعکس
    • – کرانچ کناری بدن با توپ بین پاها
    • – ترکیب کرانچ
    • – دستگاه خم‌ش کننده بافت های نرم ران
    • – پایداری اسکاپول در میانه پشت بر روی تخته
    • – لمس با ساق به زانو در حالت نشسته 
    • ۳- سینه
    • – کرانچ اصلاح شده با وزن بدن
    • – کرانچ دیوار با چوب
    • – دستگاه بنچ پرس
    • – بنچ پرس همراه با شیب داشته
    • – بنچ پرس با شانه ها
    • – فرود کردن وزن بدن
    • – دستگاه بادی‌ساز دیواری با شیب داشته
    • – پرس همراه با دمبل فلت
    • – برش کراس سیمی 
    • ۴- پا و باسن
    • – حرکت شریانی با توپ بین پاها
    • – پلیه کردن با میله خود وزن
    • – پلیه کردن با میله خود وزن
    • – دستگاه لگ پرس شیب داشته
    • – پشت سر معکوس با میله
    • – پلیه کردن جانبی با میله خود وزن
    • – قدم کوتاه بر روی صندلی
    • – بالا بردن وزن بدن در حالت خم شده با میله
    • – پلانک دو پایه با فلکشن شانه
    • – پلانک با توپ
    • – بلند کردن پای در حالت خم شده روی توپ
    • – دستگاه تقویت کننده عضلات ران
    • – دستگاه تقویت کننده عضلات لگ
    • – پایداری افزودنی با توپ در حالت خوابیده
    • – بالا کردن پای با کابل
    • – بالا کردن پای در حالت خم شده
    • – دستگاه تقویت کننده عضلات ران در حال خوابیدن
    • – ماشین لیفتینگ پا درایا
    • – کشش نواحی شکم و پایداری
    • – تمرینات استحکام سینه
    • – تمرینات پا و باسن
    • – تمرینات پشت و شانه
    • – تمرینات بازو
    • – تمرینات کشش و انعطاف پذیری
    • – فهرست واژگان
    • – فهرست مطالب
      در این کتاب، یک روش ارزیابی سلامتی شخصی نیز ارائه شده است که می‌توانید برای انتخاب نوع برنامه تمرینی مناسب برای مرحله زندگی و سطح سلامتی خود استفاده کنید. با استفاده از این کتاب، به ساختن یک خود بهتر و بهترین برنامه تمرینی برای خود برای هر مرحله از زندگی بپردازید.

       نویسنده کتاب، #مارک ولا (Mark Vella)، یک مربی شخصی، مشاور سبک زندگی، ماساژور با بیش از ۱۵ سال تجربه در زمینه بهداشت و تناسب اندام فعالیت می‌کند. وی در حوزه علوم بهداشتی به مربیان تناسب اندام در جنوب آفریقا آموزش می‌دهد.

    قیمت دلاری

    تاریخ انتشار

    2008-01-24

    ویرایش

    1st

    تعداد صفحات

    144

    حجم فایل

    7MB

    نام نویسنده

    انتشارات

    شابک

    978-1845379520

    زبان

    English

    Introducing "Anatomy for Strength and Fitness Training for Women: The Ultimate Visual Guide to What Happens to Your Muscles When You Exercise"!

    Scientific research has highlighted the importance of customizing exercise programs to suit a woman's body and its changing needs throughout different stages of life. "Anatomy for Strength and Fitness Training for Women" is a one-of-a-kind guide, reference work, and graphic education tool designed for any woman who wants to understand her body, how it functions during exercise, and how to create a personalized workout plan.

    With over 90 exercises, including gym weights, free weights, aerobics, and stretching, this guide offers a detailed look at how to sculpt your entire body. Exercises are grouped by aerobic training, abdominals, chest, legs and hips, back and shoulders, arms, and stretches and flexibility, and each includes a full-body illustration and instructions on proper execution and technique.

    In addition to the exercises, this 144-page guide includes a fitness assessment method that allows you to tailor your workout plan to your specific needs and fitness level. Sample programs are also provided to help you create a program that meets your goals.

    Gain a deeper understanding of how your body performs during exercise and build a better you with "Anatomy for Strength and Fitness Training for Women: The Ultimate Visual Guide to What Happens to Your Muscles When You Exercise"!

    نقد و بررسی‌ها

    هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب آناتومی تقویت ورزشی زنان : راهنمای بصری جامع”

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    سبد خرید

    هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

    ورود به سایت
    کتاب آناتومی تقویت ورزشی زنان : راهنمای بصری جامع
    کتاب آناتومی تقویت ورزشی زنان : راهنمای بصری جامع

    ۸۵,۰۰۰ تومان