زمانبندی تمرین مقاومتی و اهمیت فاکتور ساعت عضلات

زمانبندی تمرینات مقاومتی در طول یک دوره زمانی مشخص مانند یک سال اجرا می شود. هر چرخه تمرین به مراحل مختلف تقسیم بندی شده که در آن حجم و مدت زمان تمرین متغییر می باشد.

43,500 تومان

مشخصات کتاب

تعداد صفحات

233

انتشارات

Human Kinetics

زبان

English

تاریخ انتشار

2019-06-20

شابک

9781492589990

حجم فایل

18 MB

درباره نویسنده

امی اشمر

امی اشمر

امی اشمر (Amy Ashmore)، دارای مدرک دکترا حرکت شناسی از دانشگاه تگزاس و کارشناسی ارشد  علوم ورزشی از دانشگاه ایالتی فلوریدا می باشد. دکتر اشمر مدیر سابق علوم ورزشی دانشگاه نظامی امریکا نیز بوده است.

   کتاب زمانبندی تمرین مقاومتی (Timing Resistance Training) از جدیدترین منابع به روز در علوم ورزشی می باشد که مباحث زمان بندی تمرینات و نقش آن در بهبود عملکرد ورزشکاران پرداخته است. از جمله مباحث نوینی که در این اثر به آن اشاره شده است بحث ساعت عضلات می باشد که نقش مهمی در برنامه نویسی بدنسازی ایفا می کند.

   کتاب زمانبندی تمرین مقاومتی در دویست و سی و سه صفحه و ده فصل از جمله جدیدترین منابع علمی در زمینه ساعت عضلانی می باشد که در سال ۲۰۱۹ منتشر شده است و به بررسی جدیدترین یافته های علمی در این خصوص می پردازد. (مشاهده محتوای کتاب در سایت گوگل بوک)

   کتاب زمانبندی تمرین مقاومتی در سایت آمازون به ارزش چهل و چهار دلار قیمت گذاری شده است. که تنها با پرداخت ده درصد ارزش اصلی می توانید از فروشگاه کتاب خریداری نمایید. فهرست مطالب ارائه شده بدین شرح می باشد! (مشاهده محتوای کتاب در سایت آمازون)

فهرست مطالب
  • ساعت عضلانی چیست
  • غلبه بر هرج و مرج
  • ساعت عضلانی و ریکاوری
  • بیومکانیک و تمرینات پلایومتریک
  • تمرین عضلات برای سبقت گرفتن
  • زیر تمرینات با بیشترین بازده
  • استفاده از ساعت عضلات برای قدرت
  • استفاده از ساعت عضلات برای توان
  • استفاده از ساعت عضلات برای هماهنگی
  • استفاده از ساعت عضلات برای انعطاف پذیری
   مطالب ارائه شده در این کتاب به صورت تخصصی است و نیاز به آشنایی با زبان انگلیسی تخصصی و دارا بودن سطح متوسط به بالا است.

   با عضویت کانال تلگرام، پیش از دیگران از تخفیف های ویژه مطلع شوید. همچنین، از جدیدترین کتاب های عرضه شده در فروشگاه باخبر باشید. ( ورود به کانال تلگرام )

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “زمانبندی تمرین مقاومتی و اهمیت فاکتور ساعت عضلات”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *