تمرین بدنسازی عضلات پشت در پانزده دقیقه تصویری

کتاب تمرین بدنسازی عضلات پشت در پانزده دقیقه تصویری شامل مجموعه تصاویر و دستورالعمل های ساده و گام به گام از تمرینات مناسب برای افرادی است که تصمیم به تقویت و فرم دهی عضلات پشت و کمر را دارند. این مجموعه با تصاویر رنگی و نکات و توصیه های ارائه شده، آموزش می دهد که چگونه می توان با انجام ترکیبی از حرکات کششی و تمرینات مقاومتی، عضلات پشت را فرم دهی نمود.

15,500 تومان

مشخصات کتاب

تعداد صفحات

128

انتشارات

DK Publishing

ویرایش

1st

تاریخ انتشار

2007-12-03

شابک

978-0756628567

حجم فایل

4MB

درباره نویسنده

سوزان مارتین

سوزان مارتین

سوزان مارتین (Suzanne Martin)، دارای مدرک دکترا در فیزیوتراپی است. همچنین او استاد دانشگاه و مربی پیلاتس می باشد و در شهر سان فرانسیسکو مدیریت یک سالن باله را بر عهده دارد.

  تمرین بدنسازی عضلات پشت (Fifteen Minute Better Back Workout)، یک کتاب آموزشی شامل مجموعه ای تمرینات مقاومتی برای تقویت عضلات پشت و فرم دهی عضلات است که همراه با آموزش کاملا تصویری و راهنمای گام به گام ارائه شده است. کتاب فاقد دی وی دی است.

فهرست مطالب
  • پیشگفتار
  • مقدمه
  • تقویت عضلات پشت
  • پرسش و پاسخ
  • کشش عضلات پشت
  • پرسش و پاسخ
  • استحکام عضلات پشت
  • پرسش و پاسخ
  • آسیب دیدگی عضلات پشت
  • پرسش و پاسخ
  • از اینجا آغاز کنید
  • درباره نویسنده
  • منابع علمی
  مطالب کتاب در قالب فصول مجزا دسته بندی شده است، به طوریکه ابتدا مباحث اساسی در زمینه تمرینات مقاومتی بیان شده است و در ادامه به صورت پرسش و پاسخ، توصیه ها و نکات کاربردی قرار گرفته است.

  کتاب تمرین بدنسازی عضلات پشت در پانزده دقیقه تصویری در سایت ناشر آن، به مبلغ دویست هزار تومان قیمت گذاری شده است. مشخصات کامل این اثر، به همراه محتوا و متن کتاب در سایت گوگل بوک قابل مشاهده است.

   با عضویت کانال تلگرام، به مجموعه ای رایگان و کامل از کتاب های علوم ورزشی و تربیت بدنی در حوزه تمرینات مقاومتی و تقویت عضلات دسترسی خواهید داشت، همچنین پیش از دیگران از تخفیف های ویژه باخبر خواهید شد.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تمرین بدنسازی عضلات پشت در پانزده دقیقه تصویری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *