۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد: welcome30

کتاب تمرینات سه گانه برای افزایش عملکرد جسمانی

Discover the Breakthrough Elite-Training Formula for Ultimate Fitness and Performance at All Levels
  • نسخه پی‌دی‌اف کتاب
  • نسخه اورجینال فایل
  • امکان کپی فایل کتاب
  • امکان چاپ متن فایل
  • دانلود سریع فایل کتاب

۷۹,۰۰۰ تومان

هديـه خریـد

پس‌ از خرید این کتاب، پـانـزده درصـد از مبلغ پرداختی به عنوان هديـه خریـد به کیف پول شما واریز می‌شود. شما می‌توانید برای خریدهای بعدی خود از آن مبلغ استفاده نمایید.

کتاب تمرینات سه گانه (Discover the Breakthrough Elite-Training Formula for Ultimate Fitness and Performance)، مجموعه ای کامل بر اساس روش تمرینی نوینی است که بر اساس هشتاد درصد تمرین کم فشار و بیست درصد تمرین پرفشار طراحی شده است. در این کتاب تمرینات تخصصی برای رشته شنا، دو میدانی و دوچرخه سواری نیز به صورت جامع ارائه شده است.

فهرست مطالب
  • پیشگفتار
  • مقدمه
  • موثرترین راه تمرین
  • شروع آهسته و اوج گرفتن
  • علم تمرین هشتاد – بیست
  • شنا با روش هشتاد – بیست
  • دوچرخه سواری با روش هشتاد – بیست
  • دویدن با روش هشتاد – بیست
  • تمرینات قدرتی، انعطاف‌پذیری و تحرک‌پذیری
  • شروع با روش هشتاد – بیست
  • مقدمه بر برنامه هشتاد – بیست
  • مسافت دو میدانی
  • مسافت المپیک
  • مسافت نیمه مردان آهنی
  • مسافت مردان آهنی
  • حفظ و نگهداری
  • روز مسابقه
  • منابع علمی
  • درباره نویسنده
  مطالب کتاب در قالب فصل های مجزا دسته بندی شده است، به طوریکه در ابتدا مباحث کلی در زمینه تمرینات استقامتی عنوان شده است و در ادامه بر اساس روش هشتاد – بیست، تمرینات تخصصی برای رشته سه‌گانه قرار گرفته است.

  کتاب تمرینات سه گانه برای افزایش عملکرد جسمانی در سایت ناشر آن، به مبلغ چهارصد هزار تومان قیمت گذاری شده است. مشخصات کامل این اثر، به همراه محتوا و متن کتاب در سایت گوگل بوک قابل مشاهده است.

   نویسنده کتاب، #مت فیتزجرالد (Matt Fitzgerald)، متخصص و مربی بین المللی دو میدانی است که تا کنون چندین عنوان کتاب در زمینه تناسب اندام، سه گانه، تغذیه و کاهش وزن منتشر نموده است که برخی از آنها فروش بسیاری داشته اند.

قیمت دلاری

20$

تاریخ انتشار

2018-09-18

ویرایش

1st

تعداد صفحات

293

حجم فایل

8MB

نام نویسنده

,

انتشارات

شابک

978-0738234687

زبان

English

A breakthrough program for triathletes -- beginner, intermediate, and advanced -- showing how to balance training intensity to maximize performance -- from a fitness expert and elite coach. Cutting-edge research has proven that triathletes and other endurance athletes experience their greatest performance when they do 80 percent of their training at low intensity and the remaining 20 percent at moderate to high intensity. But the vast majority of recreational triathletes are caught in the so-called "moderate-intensity rut," spending almost half of their time training too hard--harder than the pros. Training harder isn't smarter; it actually results in low-grade chronic fatigue that prevents recreational athletes from getting the best results. In 80/20 Triathlon, Matt Fitzgerald and David Warden lay out the real-world and scientific evidence, offering concrete tips and strategies, along with complete training plans for every distance--Sprint, Olympic, Half-Ironman, and Ironman--to help athletes implement the 80/20 rule of intensity balance. Benefits include reduced fatigue and injury risk, improved fitness, increased motivation, and better race results.

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کتاب تمرینات سه گانه برای افزایش عملکرد جسمانی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نمادهای اعتماد الکترونیکی

نماد اعتماد الکترونیکی

نشان ملی ثبت رسانه‌های دیجیتال

اطلاع از فروش‌های ویژه

نکات تناسب اندام

به عنوان نخستین و بزرگترین مرجع قانونی دانلود کتاب لاتین ورزشی و تغذیه در ایران است، که می‌کوشد با گستره‌ای از به‌روزترین منابع‌ علوم ورزشی دنیا، برای طیف وسیعی از کاربران فرایند خرید و فروش کتابهای لاتین ورزشی را تسهیل سازد. کتاب‌های الکترونیک نسخه اصلی می‌باشند که پس از خرید، به صورت دائمی در حساب کاربری قرار خواهند گرفت و امکان دسترسی به آنها همیشگی است. (مطالعه‌بیشتر)

سبد خرید

سبد خرید شما خالی است.

ورود به سایت
کتاب تمرینات سه گانه
کتاب تمرینات سه گانه برای افزایش عملکرد جسمانی

۷۹,۰۰۰ تومان