افزایش حجم عضلات در بدنسازی با برنامه تمرینی در هفت هفته

کتاب شامل یک برنامه روز به روز و منظم برای افزایش حجم عضلات است که به مدت هفت هفته طراحی شده است. همچنین تصاویر آموزشی واضح به همراه دستورالعمل گام به گام نحوه اجرای حرکات از دیگر بخش های مطرح شده در این کتاب است که آنرا به یک منبع کاربردی و معتبر آموزشی تبدیل نموده است و هرفردی بدون نیاز به مربی می تواند از آموزش های آن استفاده کند.
  • نسخه پی دی اف فایل
  • دانلود پس از پرداخت
  • فایل قابل کپی شدن
  • نسخه با کیفیت اورجینال

۲۷,۵۰۰ تومان

  افزایش حجم عضلات در بدنسازی (Seven Weeks to Ten Pounds of Muscle)، کتابی شامل مجموعه ای کامل از تمرینات بدنسازی با برنامه تمرینی به صورت تصویری ‌و آموزش گام به گام اجرای حرکات است که نکات و توصیه های علمی نیز در کنار آنها معرفی شده است.

فهرست مطالب
  • پیشگفتار
  • مقدمه
  • برنامه تمرینی
  • سطح مبتدی
  • سطح متوسط
  • سطح پیشرفته
  • برنامه غذایی
  • اصول تغذیه ورزشی
  • نیازهای بدن
  • مکمل های ورزشی
  • آموزش تمرینات
  • گرم کردن و کشش
  • راهنما تمرینات
  • درباره نویسنده
  همچنین، برنامه تمرینات معرفی شده بر اساس میزان و سطح آمادگی جسمانی دسته بندی شده است و در کنار ارائه تمرینات، نکاتی پیرامون تغذیه و اصول صحیح رژیم های غذایی نیز قرار گرفته است و این اثر را به یک مرجع جامع و کاربردی تبدیل نموده است.

  کتاب افزایش حجم عضلات در بدنسازی با برنامه تمرینی در هفت هفته در سایت ناشر آن، به مبلغ پانصد هزار تومان قیمت گذاری شده است. مشخصات کامل این اثر، به همراه محتوا و متن کتاب در سایت گوگل بوک قابل مشاهده است.

   با عضویت کانال تلگرام، به مجموعه ای رایگان و کامل از کتاب های علوم ورزشی در زمینه تمرینات قدرتی و مقاومتی دسترسی خواهید داشت، همچنین پیش از دیگران از تخفیف های ویژه باخبر خواهید شد.

تعداد صفحات

128

انتشارات

Ulysses Press

ویرایش

1st

تاریخ انتشار

2015-05-23

شابک

978-1612431222

حجم فایل

2MB

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “افزایش حجم عضلات در بدنسازی با برنامه تمرینی در هفت هفته”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *