۲۰٪ تخفیف اولین خرید با کد: welcome20

افزایش حجم عضلات در بدنسازی با برنامه تمرینی در هفت هفته

Seven Weeks to Ten Pounds of Muscle
(دیدگاه 1 کاربر)
  • فایل پی‌دی‌اف کتاب
  • فایل اورجینال کتاب
  • خرید و دریافت آنی فایل
  • دسترسی دائم به فایل‌
  • درگاه پرداخت امن بانکی

۴۹,۰۰۰ تومان

هديـه خریـد

پس‌ از خرید این کتاب، ده درصـد از مبلغ پرداختی به عنوان هديـه خریـد به کیف پول شما واریز می‌شود. شما می‌توانید برای خریدهای بعدی خود از آن مبلغ استفاده نمایید.

  افزایش حجم عضلات در بدنسازی (Seven Weeks to Ten Pounds of Muscle)، کتابی شامل مجموعه ای کامل از تمرینات بدنسازی با برنامه تمرینی به صورت تصویری ‌و آموزش گام به گام اجرای حرکات است که نکات و توصیه های علمی نیز در کنار آنها معرفی شده است.

فهرست مطالب
  • پیشگفتار
  • مقدمه
  • برنامه تمرینی
  • سطح مبتدی
  • سطح متوسط
  • سطح پیشرفته
  • برنامه غذایی
  • اصول تغذیه ورزشی
  • نیازهای بدن
  • مکمل های ورزشی
  • آموزش تمرینات
  • گرم کردن و کشش
  • راهنما تمرینات
  • درباره نویسنده
  همچنین، برنامه تمرینات معرفی شده بر اساس میزان و سطح آمادگی جسمانی دسته بندی شده است و در کنار ارائه تمرینات، نکاتی پیرامون تغذیه و اصول صحیح رژیم های غذایی نیز قرار گرفته است و این اثر را به یک مرجع جامع و کاربردی تبدیل نموده است.

  کتاب افزایش حجم عضلات در بدنسازی با برنامه تمرینی در هفت هفته در سایت ناشر آن، به مبلغ سیصد هزار تومان قیمت گذاری شده است. مشخصات کامل این اثر، به همراه محتوا و متن کتاب در سایت گوگل بوک قابل مشاهده است.

   نویسنده کتاب، #برت استوارت (Brett Stewart)، مربی بین المللی و مدرس دوره های تناسب اندام و آمادگی جسمانی است. همچنین او در رشته ورزش سه گانه و دو ماراتن نیز فعالیت داشته است و در حال حاضر در شهر فونیکس در ایالت آریزونا مشغول به فعالیت است.

قیمت دلاری

تاریخ انتشار

2015-05-23

ویرایش

1st

تعداد صفحات

128

حجم فایل

2MB

نام نویسنده

,

انتشارات

شابک

978-1612431222

زبان

English

Learn how to pack on 10 pounds of lean muscle in under two months with step-by-step exercises and diet plans from bestselling fitness authors Brett Stewart and Jason Warner.

Follow the day-by-day plan in this book and you will finally achieve the body you’ve always wanted. Packed with clear charts and helpful photos, this book has everything you need to bulk up:

Easy-to-follow workouts •Step-by-step lifting instructions •Meal plan for maximum muscle growth

The 7 Weeks to 10 Pounds of Muscle program takes less than 2 hours per week and requires just three simple ingredients: a can-do spirit, a carefully crafted exercise routine and a solid nutritional regimen. Offering field-tested programs and delicious muscle-building recipes, 7 Weeks to 10 Pounds of Muscle shows how quickly you can get strong and sculpted.

1 دیدگاه برای افزایش حجم عضلات در بدنسازی با برنامه تمرینی در هفت هفته

  1. عرفان

    یکی از اون کتابهایست که باید خونده بشه. ممنون از نکات تناسب اندام.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت
افزایش حجم عضلات در بدنسازی
افزایش حجم عضلات در بدنسازی با برنامه تمرینی در هفت هفته

۴۹,۰۰۰ تومان