کتاب کاهش توده عضلانی یا سارکوپنی در سالمندان

کتاب کاهش توده عضلانی یا سارکوپنی یک راهنمای کاربردی و مرجع آموزشی برای جلوگیری از زوال عضلات در دوران کهنسالی است. در واقع سارکوپنی نه تنها برای جسم مضرر است،‌ بلکه برای ذهن نیز خطراتی به همراه دارد. نویسنده در این کتاب، به معرفی نکات کاربردی و روش های برای افزایش قدرت عضلات و جلوگیری از کاهش توده عضلات پرداخته است، که به صورت آموزش تصویری ارائه شده است.

38,500 تومان

مشخصات کتاب

تعداد صفحات

140

انتشارات

Ulysses Press

ویرایش

1st

تاریخ انتشار

2019-07-26

شابک

978-1612439099

حجم فایل

11MB

درباره نویسنده

جوزف تیری

جوزف تیری

جوزف تیری (Joseph Tieri)، دارای مدرک پزشکی و متخصص پوکی استخوان است. او بیش از بیست سال است که در حوزه تمرینات ورزشی با بیش از هزاران فرد سالمند که از ناراحتی و بیماری رنج می بردند، کار کرده است.

  کتاب کاهش توده عضلانی یا سارکوپنی (Reverse Sarcopenia)، شامل مجموعه تمرینات بدنسازی برای بازیابی توده عضلانی برای سالمندان است، که نه تنها مانع از تاثیر منفی بر روی بدن می شود، بلکه بر روی مغز نیز اثرات سوء بر جای می گذارد. در واقع این کتاب راهنمای زندگی سالم تر و طولانی تر می باشد.

فهرست مطالب
  • مقدمه
  • سارکوپنی چیست
  • درمان سارکوپنی
  • تقویت عضلات
  • برنامه تمرینی
  • تمرینات بدنسازی
  • سارکوپنی و رژیم
  • سنجش سارکوپنی
  • جمع بندی
  • کتابشناسی
  • منابع علمی
  • تقدیر و تشکر
  • درباره نویسنده
  مباحث کتاب در قالب فصول مجزا تقسیم بندی شده است، به طوریکه در ابتدا به بررسی پدیده سارکوپنی پرداخته شده است، و در ادامه روش های درمان و جلوگیری از کاهش توده و حجم عضلات معرفی شده است.

  کتاب کاهش توده عضلانی یا سارکوپنی در سایت ناشر آن، به مبلغ دویست و پنجاه هزار تومان قیمت گذاری شده است. مشخصات کامل این اثر، به همراه محتوا و متن کتاب در سایت گوگل بوک قابل مشاهده است.

   با عضویت کانال تلگرام، به مجموعه ای رایگان و کامل از کتاب های علوم ورزشی و تربیت بدنی در زمینه تمرینات توانبخشی و ورزش سالمندان دسترسی خواهید داشت، همچنین پیش از دیگران از تخفیف های ویژه باخبر خواهید شد.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب کاهش توده عضلانی یا سارکوپنی در سالمندان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *