کتاب پمپ عضلانی در بدنسازی برای افزایش حجم عضلات

کتاب پمپ عضلانی در بدنسازی یک راهنمای کاربردی و مرجع آموزشی است که اطلاعات مفیدی در مورد آناتومی بدن انسان و نحوه عضله سازی  و انواع تمرینات بدنسازی در رشته محبوب پرورش اندام ارائه نموده است. نویسنده در این کتاب، بر مبناء تجربیات به معرفی روش های تمرینی و مکمل های ورزشی غذایی برای افزایش حجم و کات نمودن عضلات بدن پرداخته است.

15,500 تومان

مشخصات کتاب

تعداد صفحات

104

انتشارات

Iovate

ویرایش

1st

تاریخ انتشار

2004-01-01

شابک

978-1626253643

حجم فایل

13MB

درباره نویسنده

نیک ایوانس

نیک ایوانس

نیک ایوانس (Nick Evans)، جراح ارتوپد و متخصص آسیب های ورزشی است. او فارغ التحصیل رشته پزشکی از دانشگاه لندن می باشد و دوره جراحی ارتوپدی را در دانشگاه ولز گذرانده است. عمده تحقیقات دکتر ایوانس در زمینه آناتومی حرکتی و  تمرینات قدرتی می باشد.

  کتاب پمپ عضلانی در بدنسازی (Get the Pump)، شامل مجموعه ای از تمرینات بدنسازی برای رشته پرورش اندام است که به صورت آموزش تصویری و راهنمای گام به گام تشریح شده است. همچنین نکات کاربردی برای مکمل های ورزشی جهت افزایش حجم عضلات، از دیگر بخش های مطرح شده در این کتاب است.

فهرست مطالب
  • پیشگفتار
  • پمپ و رشد عضلات
  • علم پمپ
  • پمپ و عضله سازی
  • افزایش قدرت
  • سوخت رسانی عضلات
  • تمرین برای حداکثر پمپ
  • تغذیه و پمپ
  • مکمل های ورزشی
  • عضلات سرشانه
  • عضلات سینه
  • عضلات دست
  • عضلات پشت
  هر فصل از کتاب در برگیرنده یک مبحث تخصصی در رشته پرورش اندام است، به طوریکه در ابتدا مباحث کلی در زمینه عضله سازی و افزایش حجم مطرح شده است و در ادامه تمرینات برای گروه های مختلف عضلانی قرار گرفته است.

  کتاب پمپ عضلانی در بدنسازی برای افزایش حجم عضلات در سایت ناشر آن، به مبلغ دویست هزار تومان قیمت گذاری شده است. مشخصات کامل این اثر، به همراه محتوا و متن کتاب در سایت گوگل بوک قابل مشاهده است.

   با عضویت کانال تلگرام، به مجموعه ای رایگان و کامل از کتاب های علوم ورزشی و تربیت بدنی در زمینه ورزش پرورش اندام و افزایش حجم دسترسی خواهید داشت، همچنین پیش از دیگران از تخفیف های ویژه باخبر خواهید شد.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب پمپ عضلانی در بدنسازی برای افزایش حجم عضلات”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *