۲۰٪ تخفیف اولین خرید با کد: welcome20

کتاب دویدن به سمت پیروزی : راهنمایی برای بهبود عملکرد در دویدن

Running to the Top

بعد از خرید، کتاب الکترونیک را از بخش دانلود‌ها در حساب کاربری خود دریافت کنید.

کتاب الکترونیک به زبان انگلیسی به صورت فایل اورجینال پی‌دی‌اف ارائه می‌شود.

    آموزش تصویری خرید کتاب
    • بهترین کیفیت فایل اصلی کتاب
    • سازگار با همه وسایل الکترونیک
    • دریافت و دانلود سریع فایل کتاب
    • پاسخگویی فوری به صورت آنلاین
    • خرید ایمن از طریق درگاه بانکی

    در صورتی که کتاب الکترونیک مدنظر شما در فروشگاه موجود نباشد، با ثبت سفارش، آن را برای شما تهیه خواهیم کرد.

    ۸۹,۰۰۰ تومان

    هديـه خریـد

    پس از خرید این کتاب، ده درصـد از مبلغ پرداختی به عنوان هديـه خریـد به کیف پول شما افزوده می‌شود، که می‌توانید برای خریدهای آتی خود استفاده نمایید.

      کتاب دویدن به سمت پیروزی (Running to the Top)، به صورت رسمی و سیستماتیک، برای آموزش دو به مبتدیان و ورزشکاران حرفه‌ای طراحی شده است. برنامه آموزشی ارائه شده در این کتاب، بر اساس یک مفهوم واضح از تناسب اندام ساخته شده است و شامل جزئیات دقیقی درباره برنامه‌های آموزشی برای هر سطح ورزشکار، از مبتدی تا حرفه‌ای، می‌باشد.

    فهرست مطالب
    • مقدمه
    • فصل ۱: بیست و یک عامل
    • فصل ۲: ارزش دویدن چیست؟
    • فصل ۳: مبانی جوانی
    • فصل ۴: توسعه تناسب اندام
    • فصل ۵: چگونه با دویدن شروع کنیم؟
    • فصل ۶: تکنیک دویدن
    • فصل ۷: مسیر به دست آوردن پتانسیل کامل
    • فصل ۸: چگونه برنامه زمانی تناسب اندام خود را تنظیم کنیم؟
    • فصل ۹: آسیب‌ها
    • فصل ۱۰: ارتفاع
    • فصل ۱۱: اسطوره‌ها و ایده‌های غلط
    • فصل ۱۲: تنظیم برنامه زمانی
    • فصل ۱۳: ماراتن
    • فصل ۱۴: ورزشکار و مربی – رابطه حیاتی
    • فصل ۱۵: غذا، چربی، ویتامین‌ها و مواد معدنی
    • فصل ۱۶: تمرین تیمی
    • فصل ۱۷: ارزیابی تمرینات
    • فصل ۱۸: اصطلاحات تمرینی
    • فصل ۱۹: کفش و پا
    • فصل ۲۰: غذاها و چربی‌ها
    • فصل ۲۱: ارزش یک آماده‌سازی خوب
    • فصل ۲۲: گرم کردن و خنک کردن – دو مورد ضروری
      در این کتاب، به علاوه بر برنامه‌های آموزشی، نکاتی در مورد تجهیزات و لباس، تغذیه، پیشگیری از صدمات، درمان و رابطه بین مربی و ورزشکار نیز به طور کامل بیان شده است. همچنین، یک سیستم آزمایشی معرفی شده است که به ورزشکار امکان می‌دهد جذب اکسیژن از طریق جرم بدن بدون چربی خود را تعیین کند.

       نویسنده کتاب، #ارتور لیدیار (Arthur Lydiard)، مربی و مدرس دو و میدانی بین المللی است که از سال ۱۹۶۰ فعالیت می‌کند و با بسیاری از دوندگان نخبه و المپیکی نیوزیلندی همکاری داشته است. او چندین کتاب در زمینه ورزش دو و میدانی نوشته و بنیانگذار جریان جاگینگ (دویدن صبحگاهی) است. به علاوه، او مربی برجسته‌ای بوده و برای ورزشکاران مشهوری همچون پیتر اسنل (طلایی سه مدال المپیک) مربیگری کرده است.

    ویژگی های محصول

    قیمت دلاری

    تاریخ انتشار

    2012-03-10

    ویرایش

    3rd

    تعداد صفحات

    184

    حجم فایل

    3MB

    نام نویسنده

    انتشارات

    شابک

    978-1782552116

    زبان

    English

    This book offers a systematic and detailed approach to training for both beginners and top-runners, based on a clear conception of fitness. Lydiard provides detailed training schedules, as well as advice on equipment, nutrition, injury prevention, therapy, and coach-athlete relationships. Additionally, the book introduces a test system for determining an athlete's absorption of oxygen through their fatless body mass. Whether you're a seasoned runner or just starting out, Lydiard's techniques can help you achieve your goals and improve your overall performance.

    نقد و بررسی‌ها

    هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب دویدن به سمت پیروزی : راهنمایی برای بهبود عملکرد در دویدن”

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    سبد خرید

    هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

    ورود به سایت
    کتاب دویدن به سمت پیروزی
    کتاب دویدن به سمت پیروزی : راهنمایی برای بهبود عملکرد در دویدن

    ۸۹,۰۰۰ تومان