کتاب حرکت شناسی اسکات در تمرینات بدنسازی

اسکوات تمرینی است که باید کاملا اصولی انجام شود، در غیر این صورت آسیب دیدگی ناشی از آن غیرقابل جبران است. با این وجود، انجام اسکوات با رعایت بازه کامل آن باعث می شود که بیشترین میزان کشش بر فیبرهای ماهیچه ای وارد شود. اما انجام چنین تمرینی مانند هر حرکت سطح پیشرفته دیگری، نیاز به تمرین زیاد دارد و هر کسی توانایی انجام آن را ندارد.

28,500 تومان

مشخصات کتاب

تعداد صفحات

128

انتشارات

CreateSpace Independent

زبان

English

تاریخ انتشار

2017-03-30

شابک

9781540395429

حجم فایل

17 MB

درباره نویسنده

آرون هورشیگ

آرون هورشیگ

آرون هورشیگ (Aaron Horschig)، دارای مدرک دکترای فیزیوتراپی می باشد. او همچنین با بسیاری از ورزشکاران در رشته وزنه برداری در سطح المپیک همکاری داشته است.

  کتاب حرکت شناسی اسکات در تمرینات بدنسازی (The Squat Bible) مرجع کامل و کاربردی در خصوص اجرای تمرین با وزنه در حرکت اصلی اسکات می باشد که به صورت متمرکز به بررسی و نحوه اجرای صحیح این حرکت در زمان تمرین پرداخته است.

  کتاب حرکت شناسی اسکات در تمرینات بدنسازی در صد و بیست و هشت صفحه و در قالب دوازده فصل به معرفی و آموزش صحیح حرکت اسکات در تمرینات بدنسازی پرداخته است. (مشاهده محتوای کتاب در سایت گوگل بوک)

  کتاب اسکات در سایت آمازون به ارزش بیست و نه دلار قیمت گذاری شده است. که تنها با پرداخت ده درصد ارزش اصلی می توانید از فروشگاه کتاب خریداری نمایید. فهرست مطالب ارائه شده بدین شرح می باشد! (مشاهده محتوای کتاب در سایت آمازون)

فهرست مطالب
  • مقدمه
  • حرکت صحیح در اجرا
  • روش اجرای اسکات با هالتر
  • بررسی دقیق اجرای حرکت
  • جایگاه قرارگیری پاها
  • مفصل های متحرک
  • مفصل های ثابت
  • حرکت عضله سرینی
  • ثبات میان تنه
  • دامنه حرکتی
  • ثبات عضلات شانه
  • اشتباهات رایج
  • علم تمرین
  • جمع بندی
   مطالب ارائه شده در این کتاب به صورت تخصصی است و نیاز به آشنایی با زبان انگلیسی تخصصی و دارا بودن سطح متوسط به بالا است.

   با عضویت کانال تلگرام، پیش از دیگران از تخفیف های ویژه مطلع شوید. همچنین، به مجموعه کتاب های رایگان علوم ورزشی دسترسی داشته باشید. ( ورود به کانال تلگرام )

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب حرکت شناسی اسکات در تمرینات بدنسازی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *