۲۰٪ تخفیف اولین خرید با کد: welcome20

کتاب حرکات کالیستنیک به همراه آموزش کامل تصویری

Calisthenics & Bodyweight Training For Men, Women
  • فایل پی‌دی‌اف کتاب
  • فایل اورجینال کتاب
  • خرید و دریافت آنی فایل
  • دسترسی دائم به فایل‌
  • درگاه پرداخت امن بانکی

۹۵,۰۰۰ تومان

هديـه خریـد

پس‌ از خرید این کتاب، ده درصـد از مبلغ پرداختی به عنوان هديـه خریـد به کیف پول شما واریز می‌شود. شما می‌توانید برای خریدهای بعدی خود از آن مبلغ استفاده نمایید.

کتاب حرکات کالیستنیک (Your Strength Gains : Calisthenics & Bodyweight Training)، شامل مجموعه ای از تصاویر حرکات وزن بدن است که بدون نیاز به تجهیزات ورزشی در هرمکان و هرزمان قابل اجرا است و می توان در کنار افزایش قدرت و استقامت عضلانی به تناسب اندام دلخواه نیز دست یافت.

فهرست مطالب
  • پیشگفتار
  • مقدمه
  • تناسب اندام و سن
  • راهنمای تمرینات
  • مزایای تمرینات
  • تنظیم مبانی
  • اصول تمرینات وزن بدن
  • مبانی زندگی سالم
  • دانش تمرینات وزن بدن
  • تمرینات اساسی
  • حرکت پوش آپ
  • اسکوات پیستول
  • حرکت پول آپ
  • حرکت لگ ریز
  • حرکت پل
  • دست و شانه
  • تمرینات روزمره
  • خودتمرینی
  • جمع بندی
  • منابع علمی
  • درباره نویسنده
  مطالب کتاب در قالب فصل های مجزا دسته بندی شده است، به طوریکه در ابتدا مباحث ابتدایی و مبانی تمرینات کلیستنیکس قرار گرفته است. در ادامه نیز هر فصل به یک حرکت تخصصی با وزن بدن اختصاص یافته است و به صورت کامل نحوه اجرا و انواع روش‌های اجرای حرکات تشریح شده است.

  کتاب حرکات کالیستنیک به همراه آموزش کامل تصویری در سایت ناشر آن، به مبلغ چهارصد هزار تومان قیمت گذاری شده است. مشخصات کامل این اثر، به همراه محتوا و متن کتاب در سایت گوگل بوک قابل مشاهده است.

   نویسنده کتاب، رکس باند (Rex Bonds)، متخصص تناسب اندام و مربی بین المللی بدنسازی است. او تا کنون چندین عنوان کتاب در زمینه بدنسازی و آمادگی جسمانی منتشر نموده است که با استقبال بسیار روبرو شده است.

قیمت دلاری

تاریخ انتشار

2020-04-06

ویرایش

1st

تعداد صفحات

162

حجم فایل

2MB

نام نویسنده

انتشارات

شابک

979-8567639573

زبان

English

How to get fit anywhere: what really works and why you don’t need to train as hard as you think. “New year. New me.” Did you sign up for a gym in January and then only went twice? Do you look at bodybuilders and think “If only I could be 50% as fit”? Have you caught yourself giving up training because you’re too busy? If so, then you must know one thing - you have the wrong conception of fitness! It’s not all about pouring gallons of sweat in the gym six days a week. It’s not about eating only dry chicken with plain rice for the rest of your life, and you won’t need expensive equipment and personal trainers to reach your goals. In fact, all you need is proper bodyweight training. If it sounds scary - it really shouldn’t. Most people start their training not knowing their limits, following general routines and making little to no changes in their lives. For some - the lucky few - it might work. But most of us need something more flexible, less straining and… much more effective. There’s absolutely no shame in trying to get in shape or lose weight. And it’s commendable if you want to keep your fit body fit and agile for longer. Don’t fall into the pitfall of the social pressure of the ideal body. As much as 79% of Americans are dissatisfied with their body appearance on a regular basis! Most of us do not need grueling training and restrictive diets. Our lives are busy, we need to stay fit and healthy, and, let’s face it, proper bodybuilding (not bodyweight!) training can wreak havoc on a body. Let’s discover the secret to staying fit, healthy and satisfied with bodyweight training. In 7X Your Strength Gains Even if you’re a Man, Women or Clueless Beginner Over 50, you will discover: 7 main reasons why bodyweight training is just right for you even if you are over 50 Why the “no pain no gain” attitude might be the biggest lie in the fitness industry The most common mistakes in strength training and how to avoid them What 2 things get the most overlooked in training - and how crucial they are How to start your training properly (in general and each session) Simple, effective exercises for all parts of your body that won’t strain you The scientific secret of strength and muscle growth How much should a 50-year-old exercise? Fundamental lessons to live a healthier life, transform your body and increase longevity How to become the master of your own training routine And much more. Starting a workout routine always seems scary - especially if you’re a novice. You immediately think of all the restrictions, equipment, pain… But it’s time to wave those fears goodbye. With bodyweight training, you can train in your living room for free, with no equipment other than your body. Whenever you want, how much you want. With the flexible, attainable workout routine you will discover in this book, the path to fitness will seem like a walk in the park. If you think you are too out-of-shape, or sick, or tired, or just plain old to exercise - you are wrong. A lot of the symptoms that you associate with aging are actually symptoms of inactivity, not age. Just 1 out of 4 people between the ages of 65 and 74 exercises regularly. Yet, the benefits of exercising are astonishing. You’ll: Gain strength Prevent bone loss Improve balance and coordination Lift your mood Boost your memory Get the body you want - join the ranks of the 21% of people always happy with how they look! Just click “Add to cart” and enjoy your smooth way to fitness.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب حرکات کالیستنیک به همراه آموزش کامل تصویری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت
کتاب حرکات کالیستنیک
کتاب حرکات کالیستنیک به همراه آموزش کامل تصویری

۹۵,۰۰۰ تومان