کتاب تمرینات پا در بدنسازی به همراه برنامه تمرینی

  • نسخه پی دی اف
  • نسخه اورجینال
  • امکان کپی فایل
  • امکان چاپ متن
  • فاقد قفل دیجیتال

۳۹,۵۰۰ تومان

هـدیــه خـریــد

پـانزده درصـد از مبلغ خرید محصول به عنوان هدیه، به کیف پول شما واریز می‌شود. شما میتوانید برای خریدهای بعدی خود از آن مبلغ استفاده نمایید.

  کتاب تمرینات پا در بدنسازی (Strong Legs: The All-In-One Program for Shaping Your Lower Body)، یک مرجع آموزشی جامع برای عضلات قسمت پایین تنه است که همراه با برنامه تمرینی به ارائه نکات کاربردی و روش های اجرا در تمرینات بدنسازی پرداخته است.

فهرست مطالب
  • پیشگفتار
  • مباحث ابتدایی
  • بدنسازی پایین تنه
  • عضلات اصلی
  • تغذیه و قدرت
  • آماده سازی و بازیابی
  • آسیب دیدگی
  • تجهیزات ورزشی
  • واژگان تخصصی
  • تمرینات بدنسازی
  • موبیلیتی و گرم کردن
  • برنامه اسکوات
  • برنامه ددلیفت
  • برنامه چرخشی
  • برنامه قدرتی
  • برنامه تمرینی
  • برنامه دمبل
  • برنامه تی ار ایکس
  • برنامه سرینی
  • جمع بندی
  مطالب کتاب در قالب فصل های مجزا دسته بندی شده است، به طوریکه در ابتدا نکات کلی در زمینه عضلات پایین تنه قرار گرفته است. در ادامه نیز تمرینات بدنسازی برای عضلات پایین تنه به صورت کامل تشریح شده است و در انتها نیز برنامه تمرینی برای افزایش قدرت عضلات پا ارائه شده است.

  کتاب تمرینات پا در بدنسازی به همراه برنامه تمرینی در سایت ناشر آن، به مبلغ سیصد هزار تومان قیمت گذاری شده است. مشخصات کامل این اثر، به همراه محتوا و متن کتاب در سایت گوگل بوک قابل مشاهده است.

   نویسنده کتاب، #مایکل ولکرم (Michael Volkmar)، دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم ورزشی با تخصص تغذیه ورزشی از دانشگاه جورج وداشنگتن است. او از سال ۲۰۰۱ به عنوان مربی بدنساز مشغول به فعالیت است و دارای مدارک مربیگری تمرینات قدرتی و اماده سازی جسمانی، ترمیم آسیب های ورزشی می باشد. همچنین او تا کنون چندین عنوان کتاب در زمینه علوم ورزشی منتشر نموده است.

قیمت دلاری

15$

تاریخ انتشار

2019-10-29

ویرایش

1st

تعداد صفحات

254

حجم فایل

6MB

انتشارات

Hatherleigh Press

شابک

978-1578267972

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کتاب تمرینات پا در بدنسازی به همراه برنامه تمرینی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *