۲۰٪ تخفیف اولین خرید با کد: welcome20

کتاب تمرینات منطقه قدرت راهنمای افزایش قدرت عضلانی

Strength Zone Training

بعد از خرید، کتاب الکترونیک را از بخش دانلود‌ها در حساب کاربری خود دریافت کنید.

کتاب الکترونیک به زبان انگلیسی به صورت فایل اورجینال پی‌دی‌اف ارائه می‌شود.

    آموزش تصویری خرید کتاب
    • فایل سالم و بدون هرگونه بدافزار
    • بهترین کیفیت فایل اصلی کتاب
    • سازگار با هرنوع نمایشگر الکترونیکی
    • دریافت سریع و مستقیم فایل کتاب
    • خرید ایمن با استفاده از درگاه بانکی

    در صورتی که کتاب الکترونیک مدنظر شما در فروشگاه موجود نباشد، با ثبت سفارش، آن را برای شما تهیه خواهیم کرد.

    ۲۵۵,۰۰۰ تومان

    هديـه خریـد

    پس از خرید این کتاب، ده درصـد از مبلغ پرداختی به عنوان هديـه خریـد به کیف پول شما افزوده می‌شود، که می‌توانید برای خریدهای آتی خود استفاده نمایید.

      کتاب تمرینات منطقه قدرت راهنمای افزایش قدرت عضلانی (Strength Zone Training)، به روشی استراتژیک به تمرینات بدنسازی می‌پردازد که از طریق طیف کامل واقعی حرکت مفاصل، قدرت را تقویت می‌کند. در این کتاب، اهمیت اجتناب از تمرینات تکراری و غیرضروری و تلف کردن وقت در تمریناتی که به قدرت شما ضربه نمی‌زنند، بیان می‌شود. تمرین بهینه شامل تمرین تمام عضلات نیست؛ بلکه شامل طیف کامل (یا مناطق) هر عضله می‌شود. بسیاری از تمرینات محبوب همان عضلات را به همان روش دقیقاً کار می‌کنند. انجام تمرینات تکراری تلفه وقت شماست.

    فهرست مطالب
    • پیشگفتار
    • تقدیر و تشکر
    • مقدمه
    • شما نمی دانید دامنه کامل حرکت واقعی به چه معناست
    • قوانین جدید دامنه حرکتی کامل
    • بهترین تمرینات قفسه سینه
    • بهترین تمرینات لت
    • بهترین تمرینات شانه
    • بهترین تمرینات تله
    • بهترین تمرینات عضله دو سر ران
    • بهترین تمرینات سه سر بازو
    • بهترین تمرینات همسترینگ
    • بهترین تمرینات چهار سر ران
    • بهترین تمرینات هیپ و گلوت
    • بهترین تمرینات ماهیچه پا
    • بهترین تمرینات اصلی
    • برنامه تمرینی مبتدی
    • برنامه های دو یا سه تمرین در هفته
    • برنامه های چهار تمرین در هفته
    • برنامه های پنج یا شش تمرین در هفته
    • موثرترین عضلات – استراتژی های ساختن
    • جمع بندی
    در این کتاب، تمریناتی برای همه بخش‌های بدن با جزئیاتی در مورد نحوه اجرای تمرین و نکات مربی‌گری آورده شده است. تمرینات انتخاب شده با ترکیبی از عکس و نقاشی نشان داده شده‌اند که حرکات یا مناطقی که اثر تمرینی را ایجاد می‌کنند را برجسته می‌کنند. شما خواهید آموخت که چگونه تمرینات را در یک برنامه تمرینی به صورت هوشمندانه و استراتژیک ترکیب کنید تا از طیف کامل حرکت بهره ببرید؛ که نتیجه آن بهبودی نه تنها در ظاهر بدن بلکه در عملکرد و کاز لحاظ کاهش خطر صدمات نیز خواهد بود.

      نویسنده کتاب، #نیک تومینینو (Nick Tumminello)، به عنوان مربی مربیان شناخته شده و به عنوان بهترین مربی شخصی سال ۲۰۱۶ توسط انجمن قدرت و تقویت ملی انتخاب شده است. تومینینو در کنفرانس‌ها و سمینارهای بین‌المللی حضور داشته و در کتاب‌ها و منابع آموزشی معتبر مقالات و مطالب منتشر کرده است. همچنین، او تدریس و آموزش در باشگاه‌های ورزشی و برگزاری کارگاه‌ها و برنامه‌های راهنمایی نیز در فعالیت‌های او جای دارد.

    قیمت دلاری

    تاریخ انتشار

    2022-04-25

    ویرایش

    1st

    تعداد صفحات

    328

    حجم فایل

    9MB

    نام نویسنده

    انتشارات

    شابک

    978-1718211476

    زبان

    English

    Strength Zone Training, written by renowned personal trainer Nick Tumminello, offers a strategic approach to workouts that focuses on training strength through each joint's full range of motion. The book emphasizes the importance of avoiding redundant exercises and wasting time on workouts that don't effectively target all the ranges of each muscle.

    In the book, Tumminello provides the following insights:

    1. Building strength through the true full range of motion.
    2. Identifying and eliminating redundant exercises that are unnecessary.
    3. Maximizing upper body and lower body strength with exercises that may be missing from your current workout routine.
    4. Highlighting the angles that most people neglect but should be included in exercises.
    5. Recommending the best exercises to train each muscle group effectively.
    6. Offering a better strategy for selecting exercises.
    7. Providing beginner and advanced workout plans for various schedules.

    The book covers exercises for the entire body, with detailed instructions and coaching tips. Some exercises are depicted using a combination of photos and art to showcase the movements or zones that stimulate training. By combining exercises strategically, readers can train through a full range of motion, improving their physique, performance, and reducing the risk of injury.

    Additionally, the book includes four chapters of easy-to-follow workout plans suitable for different training levels and weekly schedules. This allows readers to choose a comprehensive workout plan tailored to their needs.

    Strength Zone Training serves as a blueprint for purposeful muscle building. By eliminating exercise redundancy and focusing on full range of motion, readers can develop a stronger and more durable body. The book also offers a companion continuing education exam for certified professionals who want to further their knowledge in this area.

    نقد و بررسی‌ها

    هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب تمرینات منطقه قدرت راهنمای افزایش قدرت عضلانی”

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    سبد خرید

    هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

    ورود به سایت
    کتاب تمرینات منطقه قدرت
    کتاب تمرینات منطقه قدرت راهنمای افزایش قدرت عضلانی

    ۲۵۵,۰۰۰ تومان