کتاب تسکین درد عضلات برای افراد پنجاه سال به بالا

کتاب تسکین درد عضلات یک راهنمای کامل و مرجع کاربردی از تمرینات بدنسازی برای تقویت عضلات و مفاصل بدن است. در واقع، علت اصلی بروز درد عضلات و مفاصل در سن بالای پنجاه سال، ضعف و کاهش میزان فعالیت بدنی است. نویسنده در این کتاب، با معرفی حرکات ساده و کششی، راه حل های تسکین بخش و پایدار برای افراد سالمند را ارائه نموده است.
  • نسخه پی دی اف
  • نسخه با کیفیت
  • امکان کپی فایل
  • امکان کپی متن
  • امکان چاپ متن

۲۹,۵۰۰ تومان

خرید توسط کلیه کارت های شتاب امکان پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

  کتاب تسکین درد عضلات (End Everyday Pain)، شامل مجموعه ای از تمرینات بدنسازی است که به صورت تصاویر آموزشی و دستورالعمل گام به گام تشریح شده است. همچنین، برنامه تمرین ده دقیقه ای در روز برای کاهش و تسکین درد مفاصل و عضلات از دیگر بخش های این کتاب است.

فهرست مطالب
  • مقدمه
  • چرا درد وجود دارد
  • حرکت هدف
  • اندام فوقانی، سر و شانه
  • پشت و کمر
  • اندام تحتانی، سرینی و زانو
  • برنامه تمرینی ده دقیقه ای
  • عادت تغییر
  • خارج از تمرینات
  • خود درمانی
  • حرکت رو به جلو
  • منابع علمی
  • تقدیر و تشکر
  • درباره نویسنده
  مطالب کتاب از ابتدا با معرفی مباحث کلی و اساسی آغاز شده است، به طوریکه به بررسی علت درد در عضلات و مفاصل پرداخته شده است. در ادامه برای هر بخش از بدن تمرینات و حرکات اصلاحی معرفی شده است.

  کتاب تسکین درد عضلات برای افراد پنجاه سال به بالا در سایت ناشر آن، به مبلغ دویست هزار تومان قیمت گذاری شده است. مشخصات کامل این اثر، به همراه محتوا و متن کتاب در سایت گوگل بوک قابل مشاهده است.

   با عضویت کانال تلگرام، به مجموعه ای رایگان و کامل از کتاب های علوم ورزشی و تربیت بدنی در زمینه تمرینات بدنسازی و تناسب اندام دسترسی خواهید داشت، همچنین پیش از دیگران از تخفیف های ویژه باخبر خواهید شد.
تعداد صفحات

117

انتشارات

Ulysses Press

ویرایش

1st

تاریخ انتشار

2016-10-11

شابک

978-1612436043

حجم فایل

21MB

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب تسکین درد عضلات برای افراد پنجاه سال به بالا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *