۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد: welcome30

حرکت بارفیکس پنجاه بار با برنامه تمرینی روزانه در هفت هفته

Seven Weeks to Fifthy Pull-Ups
(دیدگاه کاربر 1)
  • نسخه پی‌دی‌اف کتاب
  • نسخه اورجینال فایل
  • امکان کپی فایل کتاب
  • امکان چاپ متن فایل
  • دانلود سریع فایل کتاب

۳۹,۰۰۰ تومان

هديـه خریـد

پس‌ از خرید این کتاب، پـانـزده درصـد از مبلغ پرداختی به عنوان هديـه خریـد به کیف پول شما واریز می‌شود. شما می‌توانید برای خریدهای بعدی خود از آن مبلغ استفاده نمایید.

  حرکت بارفیکس پنجاه بار در هفت هفته (Seven weeks to 50 pull ups)، کتابی کامل از تمرینات بدنسازی و تمرینات وزن بدن می باشد که باعث افزایش سطح آمادگی بدنی می شود. در این کتاب یک برنامه ریزی مدون برای رسیدن به چالش پنجاه حرکت در دقیقه نیز معرفی شده است.

فهرست مطالب
  • پیشگفتار
  • مقدمه
  • بارفیکس چیست
  • عضلات درگیر در زمان اجرا
  • بارفیکس در ارتش
  • گرم کردن و حرکات کششی
  • جلوگیری از آسیب دیدگی
  • دوازده نکته برای اجرا صحیح
  • برنامه هفت هفته مرحله اول
  • برنامه هفت هفته مرحله دوم
  • سنجش توان جسمانی
  • بارفیکس پیشرفته
  • بارفیکس روسی
  • بارفیکس به پهلو
  • بارفیکس با پای نود درجه
  • منابع علمی
  • درباره نویسنده
  مطالب کتاب در قالب چندین فصل مجزا دسته بندی شده است، به طوریکه در ابتدا مباحث کلی در زمینه تمرینات قدرتی و مقاومتی قرار گرفته است و در ادامه انواع روش های و تکنیک ها برای اجرای حرکت بارفیکس معرفی شده است.

  کتاب حرکت بارفیکس پنجاه بار با برنامه تمرینی روزانه در هفت هفته در سایت ناشر آن، به مبلغ سیصد هزار تومان قیمت گذاری شده است. مشخصات کامل این اثر، به همراه محتوا و متن کتاب در سایت گوگل بوک قابل مشاهده است.

   نویسنده کتاب، #برت استوارت (Brett Stewart)، مربی بین المللی و مدرس دوره های تناسب اندام و آمادگی جسمانی است. همچنین او در رشته ورزش سه گانه و دو ماراتن نیز فعالیت داشته است و در حال حاضر در شهر فونیکس در ایالت آریزونا مشغول به فعالیت است.

قیمت دلاری

10$

تاریخ انتشار

2011-05-20

ویرایش

1st

تعداد صفحات

128

حجم فایل

3MB

نام نویسنده

انتشارات

شابک

978-1569759219

زبان

English

Sculpt your arms, back, shoulders and abs with this bestselling guide to mastering one of the greatest bodyweight exercises of all time. . . the pull up.

Follow the 7-week program in this book and you’ll massively increase your strength, muscle tone and overall fitness to such an extreme that you’ll be able to do 10, 20 or even an amazing 50 consecutive pull-ups! Offering several field-tested, day-by-day plans, this book has something for everyone: from beginners embarking on a new workout regimen to athletes looking to expand their strength-training options. Packed with clear charts and helpful photos, 7 Weeks to 50 Pull-Ups tells you everything you need to know about the ultimate strength-building exercise and includes:

Instructions on how to do a perfect pull-up • Easy-to-follow progressive training programs • Challenging pull-up variations

1 دیدگاه برای حرکت بارفیکس پنجاه بار با برنامه تمرینی روزانه در هفت هفته

  1. همایون

    کتاب خوبی است. من تهیه کردم.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نمادهای اعتماد الکترونیکی

نماد اعتماد الکترونیکی

نشان ملی ثبت رسانه‌های دیجیتال

اطلاع از فروش‌های ویژه

نکات تناسب اندام

به عنوان نخستین و بزرگترین مرجع قانونی دانلود کتاب لاتین ورزشی و تغذیه در ایران است، که می‌کوشد با گستره‌ای از به‌روزترین منابع‌ علوم ورزشی دنیا، برای طیف وسیعی از کاربران فرایند خرید و فروش کتابهای لاتین ورزشی را تسهیل سازد. کتاب‌های الکترونیک نسخه اصلی می‌باشند که پس از خرید، به صورت دائمی در حساب کاربری قرار خواهند گرفت و امکان دسترسی به آنها همیشگی است. (مطالعه‌بیشتر)

سبد خرید

سبد خرید شما خالی است.

ورود به سایت
حرکت بارفیکس
حرکت بارفیکس پنجاه بار با برنامه تمرینی روزانه در هفت هفته

۳۹,۰۰۰ تومان