۲۰٪ تخفیف اولین خرید با کد: welcome20

تعادل و بدنسازی : راهنمای تمرینات برای تقویت عضلات

Balance Training: Stability Workouts for Core Strength and a Sculpted Body

بعد از خرید، کتاب الکترونیک را از بخش دانلود‌ها در حساب کاربری خود دریافت کنید.

کتاب الکترونیک به زبان انگلیسی به صورت فایل اورجینال پی‌دی‌اف ارائه می‌شود.

    آموزش تصویری خرید کتاب
    • فایل سالم و بدون هرگونه بدافزار
    • بهترین کیفیت فایل اصلی کتاب
    • سازگار با هرنوع نمایشگر الکترونیکی
    • دریافت سریع و مستقیم فایل کتاب
    • خرید ایمن با استفاده از درگاه بانکی

    در صورتی که کتاب الکترونیک مدنظر شما در فروشگاه موجود نباشد، با ثبت سفارش، آن را برای شما تهیه خواهیم کرد.

    ۷۵,۰۰۰ تومان

    هديـه خریـد

    پس از خرید این کتاب، ده درصـد از مبلغ پرداختی به عنوان هديـه خریـد به کیف پول شما افزوده می‌شود، که می‌توانید برای خریدهای آتی خود استفاده نمایید.

      تمرینات تعادل بدنسازی (Balance Training)، به شما روش‌های نوین و کارآمد تمرینات تقویت و تعادل را معرفی می‌کند. آموزش تعادل یا تمرین بر روی سطوح ناپایدار مانند BOSU، توپ و تخته‌ی مرکزی، شما را وادار به استفاده از عضلات عمیق و داخلی می‌کند که در تمرینات دیگر کمتر توجه می‌شود. این عضلات نقش اساسی در بهبود انعطاف و تداوم ایفا می‌کنند و ظاهر شما را سفت، تناسبی و جذاب می‌سازند.

    فهرست مطالب
    • پیشگفتار
    • مقدمه
    • تمرینات بر روی یک پا
    • تمرینات کل بدن
    • حرکات کششی
    • گرم کردن بدن
    • برنامه تمرینی مبتدی
    • برنامه تمرینی متوسط
    • برنامه تمرینی پیشرفته
    • تمرینات با فوم رولر
    • تمرینات بر روی بوسو
    • تمرینات بر روی توپ
    • تمرینات چرخشی
    • منابع علمی
    • درباره نویسنده
      تمرینات تعادل بدنسازی نه تنها در محیط خانگی بلکه در باشگاه نیز به شما کمک می‌کند تا پاها، باسن و شکم خود را به شکل بهتری به‌نمایش بگذارید و در عین حال، قدرت و قرارگاه کلی بدنتان را بهبود بخشید. عضلات مرکزی و پایه‌ای شما دیگر هیچ‌گاه ضعیف و کم‌توان نخواهند بود. این کتاب تمرینات تعادل را به سطح بالاتری ارتقاء داده و مزایای یوگا و پیلاتس را نیز با تمرینات تقویتی و هسته‌ای در یک برنامه جامع و ساده به شما ارائه می‌دهد.

       نویسنده کتاب، کارون کارتر( Karon Karter)، به صورت منظم در مجله Fitness و برنامه Crunch Fitness شبکه ESPN2 حضور دارد و در شهر دالاس، تگزاس زندگی می‌کند. کتاب‌های او توسط انجمن تناسب ایروبیک و فیتنس آمریکا تصدیق شده است.

    قیمت دلاری

    تاریخ انتشار

    2007-05-24

    ویرایش

    1st

    تعداد صفحات

    144

    حجم فایل

    3MB

    نام نویسنده

    انتشارات

    شابک

    978-1569756058

    زبان

    English

    "Go Beyond the Ball with Today’s Newest Strength and Balance Exercises" introduces a cutting-edge approach to fitness by emphasizing balance training, utilizing unstable surfaces such as the BOSU, ball, and core board. This unique method compels engagement of the deep, inner muscles often overlooked in traditional workouts, ultimately contributing to a sleek, toned, and sexy physique. Whether you prefer exercising on a mat at home or utilizing balance tools at the gym, "Balance Training" promises to sculpt your legs, butt, and stomach, all while enhancing overall strength and posture. Bid farewell to weak and flabby core and foundational muscles as this book elevates balance training to the next level, seamlessly integrating the benefits of yoga, Pilates, and strength and core training into one user-friendly program.

    1 دیدگاه برای تعادل و بدنسازی : راهنمای تمرینات برای تقویت عضلات
    1. مریم لاجوردی

      عالی عالی

    دیدگاه خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    سبد خرید

    هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

    ورود به سایت
    تمرینات تعادل بدنسازی
    تعادل و بدنسازی : راهنمای تمرینات برای تقویت عضلات

    ۷۵,۰۰۰ تومان