تمرینات بدنسازی بانوان به همراه برنامه تمرینی و آموزش

تمرینات بدنسازی بانوان به لحاظ وجود اختلاف در فاکتورهای زیبای بانوان نسبت به آقایان دارای تفاوت های بسیاری است. مسلما عدم رعایت این نکات باعث خواهد شد که زیبای و ظرافت موجود در اندام بانوان از بین برود.

به عنوان نمونه در تهیه یک برنامه تمرینی برای بانوان عضلاتی مثل کول و گردن‌ نیاز به حجیم‌شدن ندارند حال آن که در آقایان این عضلات زیبا و پر ابهت هستند. و یا اینکه تمرینات مربوط به سینه در بانوان با تمرینات آقایان متفاوت می باشد و عدم توجه به این تفاوت باعث آب شدن بافت چربی سینه بانوان می گردد.

19,500 تومان

مشخصات کتاب

تعداد صفحات

224

انتشارات

Human Kinetics

زبان

English

تاریخ انتشار

2012-02-14

شابک

9780736090353

حجم فایل

31 MB

درباره نویسنده

ایرنه لوئیس

ایرنه لوئیس

ایرنه لوئیس (Irene Lewis)، دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم ورزشی از دانشگاه ایالتی آیووا  است و به مدت سی سال به عنوان مربی تناسب اندام مشغول به فعالیت می باشد.

از او همچنین مقالات متعددی در نشریات معتبر از جمله IDEA Health & Fitness Journal و Fitness Management به چاپ رسیده است.

   کتاب تمرینات بدنسازی بانوان (A Woman’s Guide to Muscle and Strength) به همراه آموزش کامل تصویری، راهنمایی مناسب برای بدست آوردن بدنی زیبا و متناسب است. در این کتاب بیش از صد تمرین برای بانوان با استفاده از تمرینات وزن بدن یا وسایل بدنسازی ارائه شده.

   کتاب تمرینات بدنسازی بانوان در دویست و بیست و چهار صفحه و سیزده فصل به معرفی تمرینات ویژه برای تناسب اندام بانوان و ارائه برنامه تمرینی پرداخته است.در کل می توان این کتاب را یک راهنمای کامل ایجاد تغییر و زیبای در بدن دانست. (مشاهده محتوای کتاب در سایت گوگل بوک)

   کتاب تمرینات بدنسازی بانوان در سایت آمازون به ارزش بیست و دو دلار قیمت گذاری شده است، که تنها با پرداخت ده درصد ارزش اصلی می توانید از فروشگاه کتاب خریداری نمایید. فهرست مطالب ارائه شده بدین شرح می باشد! (مشاهده محتوای کتاب در سایت آمازون)

فهرست مطالب
  • فصل اول: اصول ابتدایی تمرینات قدرتی برای بانوان
  • فصل دوم: تمرینات قدرتی و بدن بانوان
  • فصل سوم: باورها و مشکلات تمرینات قدرتی
  • فصل چهارم: اساس اجرای تمرینات قدرتی
  • فصل پنجم: اجرای تمرینات قدرتی برای بانوان
  • فصل ششم: گرم کردن و سرد کردن
  • فصل هفتم: تمرینات قدرتی بالاتنه
  • فصل هشتم: تمرینات قدرتی پایین تنه
  • فصل نهم: تمرینات قدرتی میان تنه
  • فصل دهم: برنامه تمرینی قدرتی برای بانوان
  • فصل یازدهم: توسعه و بهبود تمرینات قدرتی
  • فصل دوازدهم: برنامه تمرینی قدرتی سطح مبتدی و متوسط
  • فصل سیزدهم: برنامه تمرینی قدرتی سطح پیشرفته و حرفه ای
   حرکات ارائه شده در این کتاب کاملا به صورت تصویری است با این حال برای یادگیری بهتر آشنایی به زبان انگلیسی در حد متوسط لازم می باشد.

   با عضویت کانال تلگرام، پیش از دیگران از تخفیف های ویژه مطلع شوید. همچنین، به مجموعه کتاب های رایگان علوم ورزشی دسترسی داشته باشید. ( ورود به کانال تلگرام )

نقد و بررسی‌ها

  1. معصومه سامانی

    کتاب بسیار عالی برای کسانی که میخوان از مربیای پولکی خلاص بشن. همه چی رو کامل توضیح داده با تصویر

  2. مروارید مافی

    از نظر علمی مناسب استفاده افراد با سطح علمی بسیار معمولی هست. برای من که بدنسازی کار میکنم و جراح هم هستم واقعا هیچ بار علمی جدیدی نداشت.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *