تغذیه ورزشی دوندگان استقامتی به همراه رژیم غذایی

ورزشکاران دوهای استقامتی و ماراتن باید به میزان ذخایر گلیکوژنی عضلات خود توجه داشته باشند. چرا که در یک ورزش طولانی مدت و مداوم،  ذخیره چربی موجود در بدن نمی توانند مورد استفاده قرار گیرند و نیاز انرژی فوری بدن را تامین کنند. از آنجاییکه چربی نسبت به کربوهیدرات، نیاز به زمان بیشتری برای هضم دارد، بنابراین وعده غذایی قبل از ورزش باید چربی کمی داشته باشد.

17,500 تومان

مشخصات کتاب

تعداد صفحات

168

انتشارات

Meyer & Meyer Fachverlag

زبان

English

تاریخ انتشار

2007-04-30

شابک

9781841262062

حجم فایل

5 MB

درباره نویسنده

نانسی کلارک

نانسی کلارک

نانسی کلارک (Nancy Clark)، به عنوان یکی از شناخته شده ترین متخصصان تغذیه برای ورزشکاران می باشد که از او مقالات و کتاب های متعددی در این زمینه به چاپ رسیده است.

  تغذیه ورزشی دوندگان استقامتی (Food Guide for Marathoners) کتابی جامع در خصوص نیازهای غذایی و نوشیدنی های مورد نیاز دوندگان استقامتی و ماراتن می باشد. در این کتاب همچنین به اصول تغذیه قبل و بعد از یک دو استقامتی نیز پرداخته شده است.

  کتاب تغذیه ورزشی دوندگان استقامتی در صد و شصت و هشت صفحه و در شش بخش اصلی به معرفی مباحث علم تغذیه و نیازهای بدنی دوندگان استقامت به مواد مغذی به همراه چندین رژیم غذایی پرداخته است. (مشاهده محتوای کتاب در سایت گوگل بوک)

  کتاب تغذیه دوندگان استقامتی در سایت آمازون به ارزش هجده دلار قیمت گذاری شده است. که تنها با پرداخت ده درصد ارزش اصلی می توانید از فروشگاه کتاب خریداری نمایید. فهرست مطالب ارائه شده بدین شرح می باشد! (مشاهده محتوای کتاب در سایت آمازون)

فهرست مطالب
  • مقدمه
  • تغذیه روزانه در ماراتون
  • کربروهیدرات
  • چربی
  • پروتین
  • کالری مورد نیاز
  • مدیریت وزن
  • جمع بندی
   مطالب ارائه شده در این کتاب به صورت تخصصی است و نیاز به آشنایی با زبان انگلیسی تخصصی و دارا بودن سطح متوسط به بالا است.

   با عضویت کانال تلگرام، پیش از دیگران از تخفیف های ویژه مطلع شوید. همچنین، به مجموعه کتاب های رایگان علوم ورزشی دسترسی داشته باشید. ( ورود به کانال تلگرام )

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تغذیه ورزشی دوندگان استقامتی به همراه رژیم غذایی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *