بدنسازی فرم دهی عضلات باسن کاملا تصویری ویژه بانوان

شکل دهی و فرم بخشی عضلات باسن تنها با اجرای حرکات بدنسازی پایین تنه ایجاد نمی شود. آگاهی از تعداد و تکرار حرکات و نحوه اجرای تمرینات از جمله مواردی است که در برنامه تمرینی تناسب اندام  ویژه بانوان باید به آن توجه نمود.

عضلات باسن از قسمت های مختلفی تشکیل شده است که تحت عنوان عضلات سرینی شناخته می شود.

۳۴,۰۰۰ تومان ۲۹,۵۰۰ تومان

مشخصات کتاب

تعداد صفحات

680

انتشارات

Victory Belt Publishing

زبان

English

تاریخ انتشار

2013-04-02

شابک

9781936608645

حجم فایل

24 MB

درباره نویسنده

برت کنترراس

برت کنترراس

برت کنترراس (Bret Contreras)، دارای مدرک دکترای علوم ورزشی با گرایش بیومکانیک از دانشگاه علم و فناوری اوکلند در نیوزیلند می باشد.

او همچنین مخترع دستگاهی به نام Hip Thruster برای تقویت عضلات شکم بوده و در مجلات معرفی همچون Men's Health, Men's Fitness, Flex, Muscle & Fitness, Oxygen, Shape, and FitnessRX for Women مقالات متعددی از وی منتشر شده است.

   کتاب بدنسازی فرم دهی عضلات باسن (Strong Curves: A Woman’s Guide to Building a Better Butt and Body) با عنوان اصلی منحنی قوی یکی از بهترین منابع آموزش بدنسازی برای بانوان می باشد که به صورت تصویری به ارائه تمرینات ویژه برای عضلات سرینی پرداخته است.

   کتاب بدنسازی فرم دهی عضلات باسن در ششصد و هشتاد صفحه و در قالب سیزده فصل به تشریح و آموزش حرکات بدنسازی برای فرم دهی و تقویت عضلات سرینی می پردازد. همچنین در این کتاب چندین فصل به ارائه برنامه تمرینی دوازده هفته ای با تصاویر رنگی پرداخته است. (مشاهده محتوای کتاب در سایت گوگل بوک)

   کتاب بدنسازی فرم دهی عضلات باسن در سایت آمازون به ارزش سی و چهار دلار قیمت گذاری شده است، که تنها با پرداخت ده درصد ارزش اصلی می توانید از فروشگاه کتاب خریداری نمایید. فهرست مطالب ارائه شده بدین شرح می باشد! (مشاهده محتوای کتاب در سایت آمازون)

فهرست مطالب
  • فصل اول: مقدمه
  • فصل دوم: آناتومی بانوان
  • فصل سوم: مهمترین عضلات برای آشنایی
  • فصل چهارم: فرم دهی عضلات باسن
  • فصل پنجم: تقویت عضلات باسن
  • فصل ششم: عضلات باسن در حرکت
  • فصل هفتم: برنامه تمرینی ویژه عضلات باسن
  • فصل هشتم: برنامه تمرینی تکمیلی
  • فصل نهم: گرم کردن عضلات باسن
  • فصل دهم: برنامه تمرینی دوازده هفته ای سطح مبتدی
  • فصل یازدهم: برنامه تمرینی دوازده هفته ای سطح پیشرفته
  • فصل دوازدهم: برنامه تمرینی دوازده هفته ای در خانه
  • فصل سیزدهم: برنامه تمرینی دوازده هفته ای فرم دهی باسن
   حرکات ارائه شده در این کتاب کاملا به صورت تصویری است به طوریکه برای یادگیری آنها نیازی به آگاهی از دانش سطح بالای زبان انگلیسی نمی باشد.

   با عضویت کانال تلگرام، پیش از دیگران از تخفیف های ویژه مطلع شوید. همچنین، از جدیدترین کتاب های عرضه شده در فروشگاه باخبر باشید. ( ورود به کانال تلگرام )

دیدگاهها

  1. مریم عبادی

    سلام دوستان
    این کتاب بسیار کتاب خوبی هستش و به نظرم هر خانموی که ورزش بدنسازی رو انجام می ده حتما حتما باید این کتاب رو تهیه کنه.
    این کتاب به سوالات بسیار ساده و کاربردی که همیشه ذهن هر ورزشکاری رو درگیر میکنه پاسخ میده، مثل اینکه چه حرکتی باعث تغییر فرم کدوم قست از بدن می شه و چطوری باید اجراش کنی. یا تعداد لازم برای هر حرکت با توجه به هدفت باید چنتا باشه.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *