آناتومی برای دویدن به همراه آموزش تصویری بدنسازی

(دیدگاه 1 کاربر)

کتاب آناتومی برای دویدن یک راهنمای کاربردی برای درمان دردهای مفاصل و عضلاتی است که بوسیله روش های پزشکی قابل بهبود نمی باشند، و یا صدمات ورزشی که دوندگان دچار آنها می شوند. نویسنده در این کتاب، با معرفی تمرینات مختلف و روش های گوناگون آموزش می دهد که چگونه می توان مانع از صدمات رایج و آسیب دیدگی ها برای دوندگان شد.

  • نسخه پی دی اف
  • نسخه با کیفیت
  • امکان کپی فایل
  • امکان کپی متن
  • امکان چاپ متن

۲۴,۵۰۰ تومان

خرید توسط کلیه کارت های شتاب امکان پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

  آناتومی برای دویدن (Anatomy for Runners)، کتابی کامل و کاربردی برای جلوگیری از آسیب دیدگی ها در زمان دویدن به همراه آموزش کامل تصویری و گام به گام از تمرینات بدنی مورد نیاز دوندگان است.

فهرست مطالب
  • پیشگفتار
  • مقدمه
  • مانند یک حرفه دویدن
  • فیزیک دویدن
  • آناتومی
  • پس از دویدن
  • تمرینات جنبشی
  • تمرینات قدرتی
  • انتخاب مناسب برای کفش
  • بهبود عملکرد جسمانی
  • تمرینات اصلاحی
  • جمع بندی
  • منابع علمی
  • تقدیر و تشکر
  • درباره نویسنده
  مطالب کتاب در قالب فصول مجزا دسته بندی شده است، به طوریکه در ابتدا مباحث کلی در زمینه دویدن و آناتومی بدن انسان قرار گرفته است، و در ادامه تمرینات جسمانی و حرکات ورزشی برای بهبود و اصلاح مشکلات رایج دوندگان معرفی شده است. در انتها نیز مجموعه از حرکات اصلاحی عنوان شده است.

  کتاب آناتومی برای دویدن به همراه آموزش تصویری بدنسازی در سایت ناشر آن، به مبلغ دویست هزار تومان قیمت گذاری شده است. مشخصات کامل این اثر، به همراه محتوا و متن کتاب در سایت گوگل بوک قابل مشاهده است.

   نویسنده کتاب، جی دیچاری دارای مدرک کارشناسی ارشد فیزیوتراپی از مرکز پزشکی دانشگاه ایالتی لوئیزیانا است و به عنوان یک متخصص بالینی در این زمینه مشغول به فعالیت می باشد. همچنین او دارای چندین عنوان کتاب در این زمینه است و تا کنون دوره های آموزشی بسیاری برگزار نموده است.

تعداد صفحات

320

انتشارات

Skyhorse Publishing

ویرایش

1st

تاریخ انتشار

2012-08-01

شابک

978-1620871591

حجم فایل

3MB

1 دیدگاه برای آناتومی برای دویدن به همراه آموزش تصویری بدنسازی

  1. سمیرا غلامی

    کتابی خوبیه، ولی خوبه در کنارش یه مشاور ورزشی خوب هم داشته باشی.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *