۲۰٪ تخفیف اولین خرید با کد: welcome20

کتاب مربی شخصی دویدن برای دویدن ماراتن

Personal Best Running

بعد از خرید، کتاب الکترونیک را از بخش دانلود‌ها در حساب کاربری خود دریافت کنید.

کتاب الکترونیک به زبان انگلیسی به صورت فایل اورجینال پی‌دی‌اف ارائه می‌شود.

    آموزش تصویری خرید کتاب
    • فایل سالم و بدون هرگونه بدافزار
    • بهترین کیفیت فایل اصلی کتاب
    • سازگار با هرنوع نمایشگر الکترونیکی
    • دریافت سریع و مستقیم فایل کتاب
    • خرید ایمن با استفاده از درگاه بانکی

    در صورتی که کتاب الکترونیک مدنظر شما در فروشگاه موجود نباشد، با ثبت سفارش، آن را برای شما تهیه خواهیم کرد.

    ۲۹۵,۰۰۰ تومان

    هديـه خریـد

    پس از خرید این کتاب، ده درصـد از مبلغ پرداختی به عنوان هديـه خریـد به کیف پول شما افزوده می‌شود، که می‌توانید برای خریدهای آتی خود استفاده نمایید.

      کتاب مربی شخصی دویدن برای دویدن ماراتن (Personal Best Running)، یک راهنمای کامل است که راهکارهای برای دویدن سریع و صحیح را به اشتراک می‌گذارد. نویسنده با تجربیات خود به‌عنوان یک دویدنده حرفه‌ای و مربی موفق، معتقد است که موفقیت بلندمدت در دویدن تنها در صورتی امکان‌پذیر است که در محیط و شرایط مناسبی تمرین و رقابت کنید و دویدن به سلامت فیزیکی و روانی کلی شما آسیب نزند. کتاب شامل راهکارهای متعددی برای کاهش خطرات مصدومیت، غذا خوردن و خواب مناسب، روانشناسی موفقیت در برابر ناکامی‌ها و چالش‌ها، و داشتن زندگی خارج از دویدن است.

    فهرست مطالب
    • پیشگفتار
    • تقدیر و تشکر
    • اصول آموزشی مربی کوگان
    • ایجاد یک محیط آموزشی خوب
    • قوی و سالم ماندن
    • استفاده از ذهن برای دویدن سریعتر
    • دانشجوی ورزش بودن
    • مسابقه مهارت است
    • پیگیری برنامه تمرین
    • تمرین برای مسابقه یک مایل
    • نمرین برای مسابقه پنج کیلومتر
    • تمرین برای مسابقه ده کیلومتر
    • تمرین برای مسابقه نیمه ماراتن
    • تمرین برای مسابقه ماراتن
    • تمرین و مسابقه دادن
    • تمرین برای انتقال سریع از یک مسافت
    • جمع بندی
    • منابع علمی
    • درباره نویسنده
      در کتاب، به راهکارهای فیزیکی و روانی برای ساخت پایه هوازی، توازن تمرین سخت و بازیابی، رسیدن به فرم خوب دویدن، و تبدیل معضلات به فرصت پرداخته شده است. همچنین، کتاب شامل تمرینات و دستورالعمل‌های دویدن است. نویسنده برنامه‌های تمرینی مختلفی را برای مسافت دویدن  ۵K، ۱۰K، نیم ماراتن، و ماراتن ارائه می‌دهد.

       نویسنده کتاب، #اسکات داگلاس (Scott Douglas)، نویسنده‌ای است که به عنوان نویسندهٔ همکار در مجلهٔ “رانرز ورلد” فعالیت می‌کند. وی نویسنده یا همنویس کتاب‌هایی از جمله “دویدن، درمان من است”، “نابغه‌ی ورزشکاران”، “دویدن پیشرفته” و همچنین “۲۶ ماراتن” و “مب برای مردم” به عنوان کتاب‌های پرفروش نیویورک تایمز می‌باشد.

    قیمت دلاری

    تاریخ انتشار

    2023-02-03

    ویرایش

    1st

    تعداد صفحات

    288

    حجم فایل

    10MB

    نام نویسنده

    ,

    انتشارات

    شابک

    978-1718214712

    زبان

    English

    Good racing doesn’t just happen. It’s a skill that must be honed with training and hard work. In Personal Best Running, Coach Mark Coogan shares his successful formula for running fast—while staying healthy and happy—without running taking over your life.

    Coach Coogan has excelled in running as both an athlete and coach, producing numerous Olympic and champion runners. His success is founded in his belief that long-term running success is impossible if you’re not training and racing in the right environment and that running should never come at the expense of your overall physical or mental health. In addition to training strategies that will shave minutes off your time, Coach Coogan will also show you how to sleep and eat properly, surround yourself with supportive people, psychologically navigate setbacks and challenges, lower your injury risk, and have a life outside of running.

    Get the physical and psychological strategies needed to build an aerobic base, balance hard work and recovery, achieve good running form, and turn adversity into an advantage. Learn the importance of strengthening and warm-up exercises, and master running drills that will make you a stronger runner. Plus, access the 30 online video clips that showcase the exercises and drills in action.

    Coogan provides numerous training schedules for the mile, 5K, 10K, half marathon, and marathon as well as schedules for running multiple races in a short period of time. For each distance, choose the length of training (from 6 weeks to 16 weeks) and weekly mileage range. The plans are supplemented with training and racing tips to help you better understand how to apply the concepts to your own running strategy.

    You’ll also get a personal look at what successful runners do as Coach Coogan shares some of his own experiences as a runner and coach. And you’ll draw plenty of motivation and inspiration from the athlete profiles of eight of his accomplished runners, including Drew Piazza, Alexi Pappas, and Elle St. Pierre.

    If you want to run better and race faster, now is your chance to train with Coach Coogan and Personal Best Running.

    Earn continuing education credits/units! A continuing education exam that uses this book is also available. It may be purchased separately or as part of a package that includes both the book and exam.

    نقد و بررسی‌ها

    هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب مربی شخصی دویدن برای دویدن ماراتن”

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    سبد خرید

    هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

    ورود به سایت
    کتاب مربی شخصی دویدن
    کتاب مربی شخصی دویدن برای دویدن ماراتن

    ۲۹۵,۰۰۰ تومان