۲۰٪ تخفیف اولین خرید با کد: welcome20

کتاب مبانی هایپرتروفی عضلانی به همراه آموزش تصویری

Fundamentals Hypertrophy Program
  • فایل پی‌دی‌اف کتاب
  • فایل اورجینال کتاب
  • خرید و دریافت آنی فایل
  • دسترسی دائم به فایل‌
  • درگاه پرداخت امن بانکی

۱۳۹,۰۰۰ تومان

هديـه خریـد

پس‌ از خرید این کتاب، ده درصـد از مبلغ پرداختی به عنوان هديـه خریـد به کیف پول شما واریز می‌شود. شما می‌توانید برای خریدهای بعدی خود از آن مبلغ استفاده نمایید.

  کتاب مبانی هایپرتروفی عضلانی (Fundamentals Hypertrophy Program)، یک راهنمای جامع برای رسیدن به افزایش حجم عضلانی است که در آن نویسنده بر اساس سابقه ورزشی و دانش خود به ارائه راهکاری پرداخته است. تمامی تمرینات معرفی شده در این کتاب به صورت تصویری معرفی شده است.

فهرست مطالب
  • پیشگفتار
  • مقدمه
  • درباره من
  • درباره برنامه
  • آشنایی با واژه‌ها
  • آناتومی
  • سوالات متداول
  • گرم کردن
  • جایگزین تمرین‌ها
  • روز تمرین و روز استراحت
  • برنامه کامل بدن
  • برنامه بالاتنه و پایین تنه
  • برنامه قست‌های بدن
  • برنامه توضیح داده شد
  • متغییرهای برنامه
  • منابع علمی
  این کتاب شامل فصول مجزا است که در هر فصل به صورت متمرکز ، یکی از اصول لازم برای افزایش حجم عضلانی معرفی شده است. همچنین، چند فصل از کتاب به صورت مجزا به ارائه برنامه تمرینی اختصاص یافته است.

  کتاب مبانی هایپرتروفی عضلانی به همراه آموزش تصویری در سایت ناشر آن، به مبلغ هشتصد هزار تومان قیمت گذاری شده است. مشخصات کامل این اثر، به همراه محتوا و متن کتاب در سایت گوگل بوک قابل مشاهده است.

   نویسنده کتاب، #جف نیپرد (jeff nippard)، مدرس بین المللی و مربی بدنسازی و تناسب اندام است. او تا کنون چندین جلد کتاب در زمینه بدنسازی و پرورش اندام منتشر نموده است. همچنین چندین دوره آموزشی و علمی در زمینه بدنسازی برگزار کرده است.

قیمت دلاری

تاریخ انتشار

2022-01-01

ویرایش

1st

تعداد صفحات

100

حجم فایل

14MB

نام نویسنده

انتشارات

شابک

989-0367226754

زبان

English

Jeff Nippard's Fundamentals Hypertrophy Program is designed for anyone with the goal of building a solid strength and muscle foundation. In the 90+ page fundamentals hypertrophy program, you will get 3 separate 8-week programs:

Upper/Lower Split (8 weeks, 4 Gym days per week)
Full Body Split (8 weeks, 3 Gym days per week)
Body Part Split (8 weeks, 5 Gym days per week)

You will learn the scientific principles behind why certain exercises are better than others, what rep ranges and progression schemes to use for optimizing muscular development. With these 3 unique 8-week programs, you will not only develop a solid strength and hypertrophy foundation but acquire a foundational understanding of the anatomy, biomechanics and exercise science behind the exercises and programming with 26 scientific references.

Specific guidelines for exercises, rest periods, progression, sets reps and more are provided. The program comes with a log for tracking your progress, a frequently asked questions (FAQ) section answering the most commong questions I have received from clients when running similar protocols, and detailed functional anatomy descriptions for every muscle being trained.

There are also video links and exercise substitution options provided for all exercises in the program, meaning you won't have to do any guessing on your own.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب مبانی هایپرتروفی عضلانی به همراه آموزش تصویری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت
کتاب مبانی هایپرتروفی عضلانی
کتاب مبانی هایپرتروفی عضلانی به همراه آموزش تصویری

۱۳۹,۰۰۰ تومان