۲۰٪ تخفیف اولین خرید با کد: welcome20

کتاب علم تمرین ورزشی : راهنمای برنامه‌ریزی و کنترل تمرین

Science of Sports Training

بعد از خرید، کتاب الکترونیک را از بخش دانلود‌ها در حساب کاربری خود دریافت کنید.

کتاب الکترونیک به زبان انگلیسی به صورت فایل اورجینال پی‌دی‌اف ارائه می‌شود.

    آموزش تصویری خرید کتاب
    • فایل سالم و بدون هرگونه بدافزار
    • بهترین کیفیت فایل اصلی کتاب
    • سازگار با هرنوع نمایشگر الکترونیکی
    • دریافت سریع و مستقیم فایل کتاب
    • خرید ایمن با استفاده از درگاه بانکی

    در صورتی که کتاب الکترونیک مدنظر شما در فروشگاه موجود نباشد، با ثبت سفارش، آن را برای شما تهیه خواهیم کرد.

    ۸۹,۰۰۰ تومان

    هديـه خریـد

    پس از خرید این کتاب، ده درصـد از مبلغ پرداختی به عنوان هديـه خریـد به کیف پول شما افزوده می‌شود، که می‌توانید برای خریدهای آتی خود استفاده نمایید.

      کتاب علم تمرین ورزشی (Science of Sports Training)، به عنوان یک راهنمای جامع برای دستیابی به عملکرد ورزشی بهینه با تأکید بر کارآیی در تمرین شناخته می‌شود. هدف اصلی این کتاب این است که برای هر شخصی حداکثر نتایج ورزشی را با کمترین زمان و انرژی ممکن به‌دست آورد. این کتاب توالی بهینه تمرینات در داخل یک جلسه تمرینی، در یک چرخه هفتگی و در دوره‌های زمانی بلندتر را شرح می‌دهد و پایه‌های فیزیولوژیکی این ترتیبات را توضیح می‌دهد. این کتاب تمام روش‌های مؤثر برای توسعه هر توانمندی فیزیکی، مهارت یا توانایی ذهنی را پوشش می‌دهد و نحوه تغییر بارهای تمرینی، ساختار برنامه‌های تمرینی برای هر دوره زمانی (جلسه تمرینی، هفته، ماه، سال یا چندین سال) را آموزش می‌دهد.

    فهرست مطالب

     

    • قسمت اول: معرفی به آموزش ورزشی
    • ۱. مفاهیم اصلی در آموزش ورزشی
    • – تعاریف
    • – دسته‌بندی حوزه‌های ورزشی
    • – روش‌های آموزش
    • – انواع تمرینات
    • – عوامل تأثیرگذار بر توانایی آموزش و رقابت
    • ۲. اصول آموزش ورزشی
    • – اصل مشارکت آگاه
    • – اصل غنی‌سازی تصاویر حسی
    • – اصل فردی‌سازی و دسترسی‌پذیری
    • – اصل افزایش گام‌ها به تدریج
    • – اصل تخصص
    • – اصل فراهم کردن پایه عمومی و چندجانبه برای تخصص آینده
    • – و…
    • ۳. چرخه‌ها در آموزش ورزشی
    • – چرخه‌ها در زندگی
    • – چرخه‌ها و دوره‌بندی آموزش
    • – ساختار یک تمرین
    • – آمادگی
    • – بخش اصلی
    • – خنثی‌سازی
    • – ساختار یک میکروسایکل
    • – انواع میکروسایکل
    • – …
    • قسمت دوم: توسعه توانمندی‌های فیزیکی
    • ۶. قدرت
    • – مفاهیم و انواع قدرت
    • – آموزش قدرت
    • – تمرینات قدرت
    • – ویژگی‌های تمرینات قدرت
    • – روش‌های آموزش قدرت
    • – …
    • ۷. سرعت
    • – آموزش سرعت
    • – ویژگی‌های تمرینات سرعت
    • – روش‌های توسعه سرعت
    • – مانع سرعت و روش‌های غلبه بر آن
    • – …
    • ۸. استقامت
    • – عوامل مؤثر بر استقامت
    • – آموزش استقامت
    • – روش‌های آموزش استقامت
    • – متد‌های خاص افزایش استقامت
    • – …
    • ۹. هماهنگی
    • – آموزش هماهنگی
    • – آموزش هماهنگی عمومی
    • – آموزش هماهنگی تخصصی
    • – …
    • ۱۰. چابکی
    • – آموزش چابکی
    • – آموزش چابکی عمومی
    • – آموزش چابکی تخصصی
    • – …
    • ۱۱. انعطاف
    • – انواع انعطاف
    • – آموزش انعطاف
    • – انعطاف در ورزش
    • – انواع تمرینات کشش
    • – …
    • قسمت سوم: توسعه مهارت‌های فیزیکی و مقاومت روحی
    • ۱۲. تکنیک
    • – آموزش فنی
    • – بازخورد فوری در آموزش فنی
    • – آموزش فنی عمومی
    • – آموزش فنی تخصصی
    • – …
    • ۱۳. تاکتیک
    • – آموزش تاکتیکی
    • – آموزش تاکتیک عمومی
    • – آموزش تاکتیک تخصصی
    • – …
    • ۱۴. توسعه مقاومت روحی
    • – آموزش روانی عمومی
    • – ویژگی‌های اراده قوی و تمرینات فیزیکی
    • – رقابت‌ها به عنوان ابزار توسعه اراده قوی
    • – آموزش روانی تخصصی ورزشی
    • – …
    • قسمت چهارم: برنامه‌ریزی و کنترل آموزش
    • ۱۵. اهداف آموزش و مدل یک قهرمان
    • ۱۶. برنامه‌ریزی بلندمدت
    • – برنامه‌های آموزشی سالانه
    • – …
    • ۱۷. کنترل فرآیند آموزش
    • – اصول کنترل آموزش ورزشی
    • – نقائص کنترل
    • – اثرات آموزش و کنترل آن‌ها
    • – اضطراب
    • – مراحل بیش‌آموزش
    • – …
    • ۱۸. اندازه‌گیری و آزمون‌ها
    • – اندازه‌گیری‌های ف
    • یزیولوژیک پایه
    • – آزمون‌های توانمندی فیزیکی
    • – آزمون‌های عمومی توانمندی‌های فیزیکی
    • – آزمون‌های ورزش‌های خاص توانمندی‌های فیزیکی
    • – …..
    • نکات
    • منابع
    کتاب علم تمرین ورزشی به خواننده آموزش می‌دهد که در طول یک روز و یک جلسه تمرین، زمان بهتری برای انجام تمرینات فنی، سرعت، قدرت، تحمل یا انعطاف‌پذیری است؛ همچنین تعیین می‌کند که در طول هفته چه زمانی باید یک نوع خاص از تمرین انجام داد و چگونه و چقدر باید در طول یک برنامه سالیانه بر روی هر توانمندی یا مهارت کار کرد. نمونه‌ها که اصول تمرین و روش‌های کنترل آن را نشان می‌دهند، از ورزش‌هایی گرفته شده‌اند که با آنها اکثر افراد آشنا هستند (ازجمله دو و میدانی، شنا، باکس، کشتی، ژیمناستیک و بازی‌های توپی). علاوه بر این، این نمونه‌ها به گونه‌ای ارائه شده‌اند که استفاده از استنباطها در هر ورزش دیگری آسان باشد. روش‌های کنترل فرآیند تمرین که در این کتاب توضیح داده شده‌اند، به تجهیزات پیچیده یا تکنسین‌های خاص نیاز ندارند، که این اطلاعات را در تمرین‌ها قابل استفاده می‌سازد.

       نویسنده کتاب، توماس کورز (Thomas Kurz)، تحصیلات خود را در زمینه تربیت بدنی در دانشگاه فیزیک ورزشی و تربیت بدنی ورشو در شرق اروپا انجام داد. در طول دوران تحصیلات، توماس در چندین ورزش مختلف شرکت کرد، از جمله شنا، ژیمناستیک، و رویدادهای دو و میدانی. این تجربیات وسیع ورزشی، چندگانگی و تنوع در عرصه ورزشی به او ارائه داد. این تنوع در تجربیات به توماس کمک کرد تا در زمینه روش‌شناسی ورزش و آموزش تربیت بدنی تخصص پیدا کند.

    قیمت دلاری

    تاریخ انتشار

    2001-01-20

    ویرایش

    2nd

    تعداد صفحات

    424

    حجم فایل

    3MB

    نام نویسنده

    انتشارات

    شابک

    978-0940149106

    زبان

    English

    The book "Science of Sports Training" serves as a comprehensive guide to achieving optimal athletic performance by emphasizing efficiency in training. The primary goal is to attain the highest sports results for individuals while minimizing the expenditure of time and energy. The book outlines the optimal sequence of exercises within a workout, weekly training cycles, and longer periods, offering a physiological basis for these arrangements. It covers a wide range of methods for developing physical abilities, skills, and mental acuity, providing insights into when and how to modify training loads and create effective training plans for various timeframes, from single workouts to several years. The reader gains knowledge about the best timing for specific exercises, whether technical, speed, strength, endurance, or flexibility, both within a day and throughout a week. The examples provided, drawn from familiar sports like track and field, swimming, boxing, wrestling, gymnastics, and ball games, are presented in a way that allows easy application of the principles to any other sport. The book's methods for controlling the training process are accessible and don't require elaborate equipment, making the information universally applicable in athletic training.

    نقد و بررسی‌ها

    هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب علم تمرین ورزشی : راهنمای برنامه‌ریزی و کنترل تمرین”

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    سبد خرید

    هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

    ورود به سایت
    کتاب علم تمرین ورزشی
    کتاب علم تمرین ورزشی : راهنمای برنامه‌ریزی و کنترل تمرین

    ۸۹,۰۰۰ تومان