۲۰٪ تخفیف اولین خرید با کد: welcome20

کتاب رژیم غذایی کم کربوهیدراتی برای مبتدیان : راهنمای جذاب و جامع

Low-Carb Diet For Dummies

بعد از خرید، کتاب الکترونیک را از بخش دانلود‌ها در حساب کاربری خود دریافت کنید.

کتاب الکترونیک به زبان انگلیسی به صورت فایل اورجینال پی‌دی‌اف ارائه می‌شود.

    آموزش تصویری خرید کتاب
    • فایل سالم و بدون هرگونه بدافزار
    • بهترین کیفیت فایل اصلی کتاب
    • سازگار با هرنوع نمایشگر الکترونیکی
    • دریافت سریع و مستقیم فایل کتاب
    • خرید ایمن با استفاده از درگاه بانکی

    در صورتی که کتاب الکترونیک مدنظر شما در فروشگاه موجود نباشد، با ثبت سفارش، آن را برای شما تهیه خواهیم کرد.

    ۱۸۵,۰۰۰ تومان

    هديـه خریـد

    پس از خرید این کتاب، ده درصـد از مبلغ پرداختی به عنوان هديـه خریـد به کیف پول شما افزوده می‌شود، که می‌توانید برای خریدهای آتی خود استفاده نمایید.

      کتاب رژیم غذایی کم کربوهیدراتی برای مبتدیان (Low-Carb Diet For Dummies)، یک راهنمای ساده برای کاهش مصرف کربوهیدرات با حفظ طعم و مزه غذاهای مورد علاقه است که با انتخاب کربوهیدرات با کیفیت بالا، به دست می‌آید. این شامل کنترل، اما تماما حذف نکردن مصرف قند و آرد رفینه با انتخاب غذاهای کامل و بدون فرآوری است. این کتاب شامل دستور العمل‌های خلاقانه و جالب طبخ غذاهای خوشمزه و حمایت کننده از کاهش وزن و بهبود سلامتی است.

    فهرست مطالب
    • مقدمه
    • بخش ۱: درک اختلافات در مورد کربوهیدرات
    • فصل ۱: طرح کلی رژیم کم کربوهیدرات
    • فصل ۲: گسترده‌تر شدن در مورد کربوهیدرات
    • فصل ۳: تمام کربوهیدرات‌ها برابر نیستند: بررسی تفاوت‌ها
    • فصل ۴: تعیین اینکه رژیم کم کربوهیدرات برای شما مناسب است یا خیر
    • بخش ۲: بازگشت به مصرف غذاهای کامل
    • فصل ۵: عاشق شدن به غذاهای کامل
    • فصل ۶: راه‌های مصرف کربوهیدرات سبک
    • فصل ۷: انتخاب محصولات لبنی
    • فصل ۸: سوخت گرفتن با چربی: چربی‌های خوب و بد
    • بخش ۳: خرید و آشپزی برای سبک زندگی کم کربوهیدرات
    • فصل ۹: خرید در بازار
    • فصل ۱۰: برنامه‌ریزی منو و وعده‌های غذایی
    • فصل ۱۱: شروع روز با صبحانه
    • فصل ۱۲: مناسب برای ناهار: سوپ و سالاد
    • فصل ۱۳: تهیه خوراکی‌های کم کربوهیدرات: میان وعده و تنقلات
    • فصل ۱۴: تهیه غذاهای اصلی
    • فصل ۱۵: افزودن غذاهای جانبی به وعده غذایی
    • فصل ۱۶: لذت بردن از دسرها و نوشیدنی‌های خوشمزه
    • بخش ۴: پایبندی به برنامه
    • فصل ۱۷: خوردن بیرون از خانه بدون عذرخواهی
    • فصل ۱۸: روانشناسی موفقیت
    • فصل ۱۹: برنامه ریزی برای موفقیت
    • فصل ۲۰: از دست دادن کنترل و بازگشت به برنامه
    • بخش ۵: شناخت عوامل دیگر غیر از غذا
    • فصل ۲۱: مصرف مکمل‌های تغذیه ای در مواقعیتی که غذا کافی نیست
    • فصل ۲۲: تعیین هدف ورزشی
    • بخش ۶: بخش ده‌ها
    • فصل ۲۳: ده مزیت از رژیم کم کربوهیدرات
    • فصل ۲۴: ده سوال در مورد رژیم کم کربوهیدرات
    • فصل ۲۵: ده (به علاوه دو) بهترین منابع آنتی‌اکسیدان‌های مصرفی
    • بخش ۷: پیوست‌ها
    • پیوست الف: شاخص گلیسمیک و بار گلیسمیک مواد غذایی
    • پیوست ب: جدول غذاهای کم کربوهیدرات
    • پیوست ج: منابع کمکی برای رژیم کم کربوهیدرات (مانند کتاب‌ها و برنامه‌های آنلاین)
    • پیوست د: راهنمایی‌های مصرف برای رژیم کم کربوهیدرات
    • پیوست ه: مطالعات و منابع پشتیبانی کننده از رژیم کم کربوهیدرات
    • پیوست و: نکات کلیدی برای موفقیت در رژیم کم کربوهیدرات
    • پیوست ز: مثال‌هایی از وعده‌های غذایی کم کربوهیدرات
    • پیوست ح: تفاوت‌های بین رژیم کم کربوهیدرات و رژیم کم چربی
    • پیوست ط: روش‌های موثر برای سوخت و ساز بدن در رژیم کم کربوهیدرات
    • پیوست ی: خطرات محتمل و عوارض جانبی رژیم کم کربوهیدرات و راه‌های پیشگیری از آنها.
      همچنین، این کتاب شامل مشاوره‌های مفید درباره اضافه کردن ورزش‌هایی که سلامتی قلبی و کاهش دور کمر را تشویق می‌کنند به رژیم غذایی جدید شما، همچنین نکاتی درباره حفظ سبک زندگی کم کربوهیدرات در بلند مدت و راهبردهایی برای لذت بردن مسئولانه از غذاهای کربوهیدراتی نیز است، زیرا رژیم کم کربوهیدرات بدان معنا نیست که باید صفر کربوهیدرات مصرف شود. این کتاب یک منبع عالی برای هر کسی است که می‌خواهد رژیم کم کربوهیدرات را دنبال کند، بدون اینکه بخشی از بهترین غذاهای جهان را فدا کند.

       نویسنده کتاب، کاثرین چانسی (Katherine Chauncey)، استاد بازنشسته در دانشکده پزشکی خانواده دانشگاه تگزاس و همچنین یک مشاور تغذیه با مجوز رسمی است. او در طول دوره فعالیت خود به بررسی تغذیه سالم و روش‌های کاهش وزن پرداخته است.

    قیمت دلاری

    تاریخ انتشار

    2021-12-17

    ویرایش

    2nd

    تعداد صفحات

    456

    حجم فایل

    5MB

    نام نویسنده

    انتشارات

    شابک

    978-1119839026

    زبان

    English

    Low-carb diets are a popular way to reduce weight and promote health. There is a common misconception that low-carb diets require giving up favorite foods and treats, but this is not necessarily the case.

    Low-Carb Diet For Dummies provides a simple guide to minimizing carbohydrate intake while preserving flavor by selecting high-quality carbohydrates. This involves controlling, but not completely eliminating, the consumption of refined sugars and flour by choosing whole, unprocessed foods. The book includes fun and imaginative recipes that are both delicious and supportive of weight loss and overall health.

    The book also contains valuable advice on incorporating heart-healthy and waist-slimming exercise into your new diet, as well as tips on maintaining a low-carb lifestyle in the long term. It also provides strategies for enjoying the occasional carb-rich food responsibly, because a low-carb diet does not mean a no-carb diet.

    Low-Carb Diet For Dummies is perfect for those who are looking to lose weight in the short term, as well as those who are seeking a long-term lifestyle change. It is an excellent resource for anyone who wants to follow a low-carb diet without sacrificing some of the world's greatest foods.

    نقد و بررسی‌ها

    هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب رژیم غذایی کم کربوهیدراتی برای مبتدیان : راهنمای جذاب و جامع”

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    سبد خرید

    هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

    ورود به سایت
    کتاب رژیم غذایی کم کربوهیدراتی برای مبتدیان
    کتاب رژیم غذایی کم کربوهیدراتی برای مبتدیان : راهنمای جذاب و جامع

    ۱۸۵,۰۰۰ تومان