کتاب تمرین اینتروال برای سالمندان با افزایش سلامت

کتاب تمرین اینتروال برای سالمندان یک راهنمای کاربردی از تمرینات شدت بالا است که تاثیر بالای در میزان چربی سوزی و کاهش درصد چربی بدن دارد. طبق تحقیقات، این روش از تمرینات باعث بهبود عملکرد قلبی عروقی می شود و از بروز بیماری ها جلوگیری می کند. همچنین، باعث بهبود عملکرد جسمانی، فارغ از سن، می شود. تمرینات اینتروال پرشدت در زمان بسیار کوتاه قابل اجرا می باشد، بنابراین به سرعت نتیجه بخش خواهند بود.
  • نسخه پی دی اف فایل
  • دانلود پس از پرداخت
  • فایل قابل کپی برداری
  • نسخه با کیفیت اورجینال

۳۱,۵۰۰ تومان

  کتاب تمرین اینتروال برای سالمندان (Staying Young with Interval Training)، شامل مجموعه از تمرینات هیت است که به صورت تصویری و دستورالعمل گام به گام تشریح شده است. این روش از تمرینات باعث ارتقاء سطح سلامت و تندرسی می شوند.

فهرست مطالب
  • مقدمه
  • نحوه استفاده از کتاب
  • چرا تمرینات هیت
  • جوان ماندن با تمرینات هیت
  • شروع کردن به صورت صحیح
  • گرم کردن پویا
  • روال تمرینات هیت
  • تمرینات هیت
  • عضلات مرکزی
  • اندام فوقانی
  • اندام تحتانی
  • تمرین کاردیو
  • کتابشناسی
  • تقدیر و تشکر
  • درباره نویسنده
  • منابع علمی
  مطالب کتاب در قالب چندین فصل به صورت مجزا ارائه شده است، به طوریکه در ابتدا به اهمیت و تاثیر تمرینات هیت پرداخته شده است و در ادامه برنامه تمرینات قرار گرفته است. همچنین، برای هر قسمت از بدن، مجموعه ای تمرینات پرشدت به صورت کامل مطرح شده است.

  کتاب تمرین اینتروال برای سالمندان با افزایش سلامت در سایت ناشر آن، به مبلغ دویست هزار تومان قیمت گذاری شده است. مشخصات کامل این اثر، به همراه محتوا و متن کتاب در سایت گوگل بوک قابل مشاهده است.

   با عضویت کانال تلگرام، به مجموعه ای رایگان و کامل از کتاب های علوم ورزشی و تربیت بدنی در زمینه تمرینات بدنسازی و عملکرد جسمانی و بدنسازی سالمندان دسترسی خواهید داشت، همچنین پیش از دیگران از تخفیف های ویژه باخبر خواهید شد.

تعداد صفحات

144

انتشارات

Ulysses Press

ویرایش

1st

تاریخ انتشار

2018-03-27

شابک

978-1612437804

حجم فایل

12MB

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب تمرین اینتروال برای سالمندان با افزایش سلامت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *