کتاب تمرینات وضعیت پوسچرال برای حالت بدنی بهتر

کتاب تمرینات وضعیت پوسچرال یک راهنمای کامل و مرجع کاربردی برای دستیابی به وضعیت بهتر و سالم بدنی است، که همراه با تمرینات مختلف باعث وضعیت بهتر ستون فقرات، تقویت شانه ها، گردن و پشت می شود. شیوه زندگی مدرن و محیط کار مدرد در کنار یکدیگر مشکلاتی را برای وضعیت بدنی افراد ایجاد نموده است، که نویسنده در این کتاب با معرفی روش های اصلاحی و تمرینات جسمانی، سعی در رفع این معضل دارد.

33,500 تومان

مشخصات کتاب

تعداد صفحات

185

انتشارات

Hatherleigh Press

ویرایش

1st

تاریخ انتشار

2018-03-29

شابک

978-1578266951

حجم فایل

24MB

درباره نویسنده

کیت برنز

کیت برنز

کیت برنز (Keith Burns)، فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد حرکات اصلاحی از دانشکده علوم ورزشی دانشگاه آریزونا است. همچنین او مربی بدنساز و تمرینات قدرتی ورزش بیس بال برای تیم های شیکاگو وایت سوکس و فیلادلفیا فیلیز بوده است.

  کتاب تمرینات وضعیت پوسچرال (Exercises for Perfect Posture)، شامل مجموعه مباحثی در زمینه اصلاح وضعیت بدنی است که با توجه به شرایط کم تحرکی و مشاغل پشت میزی، به معرفی راه حل های برای ایجاد وضعیت بدنی بهتر و کاهش خطرات کم تحرکی دارد.

فهرست مطالب
  • پیشگفتار
  • سوالات متداول
  • توصیفات
  • مقدمه
  • مروری بر پوسچرال
  • بیماریهای مربوطه
  • پوسچرال عالی
  • ارزیابی و آزمایش
  • تمرینات جسمانی
  • واژه نامه
  • تقدیر و تشکر
  • درباره نویسنده
  • منابع علمی
  مباحث کتاب در قالب فصل های جداگانه تقسیم بندی شده است، به طوریکه در ابتدا به بررسی وضعیت بدنی انسان پرداخته شده است و در ادامه به ارزیابی و سنجش پوسچرال بدنی قرار گرفته است. در انتها نیز مجموعه تمرینات جسمانی برای بهبود وضعیت بدنی معرفی شده است.

  کتاب وضعیت پوسچرال برای حالت بدنی بهتر در سایت ناشر آن، به مبلغ دویست و پنجاه هزار تومان قیمت گذاری شده است. مشخصات کامل این اثر، به همراه محتوا و متن کتاب در سایت گوگل بوک قابل مشاهده است.

   با عضویت کانال تلگرام، به مجموعه ای رایگان و کامل از کتاب های علوم ورزشی و تربیت بدنی در زمینه حرکات اصلاحی و تمرینات توانبخشی دسترسی خواهید داشت، همچنین پیش از دیگران از تخفیف های ویژه باخبر خواهید شد.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب تمرینات وضعیت پوسچرال برای حالت بدنی بهتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *