کتاب بدنسازی بانوان و اصول تغذیه ورزشی

بدنسازی بانوان در مقایسه با بدنسازی آقایان دارای تفاوت های بسیاری است. در واقع یک سری مباحث فیزیولوژیکی و تفاوت در سطح هورمون ها باعث این تفاوت ها شده است که در زمان انجام حرکات بدنسازی باید به این تفاوت ها توجه داشت. همچنین رعایت رژیم غذایی متناسب با سطح تمرینات ورزشی نیز وسیله ای برای رسیدن به نتیجه بهتر می باشد که در این کتاب بدان پرداخته شده است.

26,500 تومان

مشخصات کتاب

تعداد صفحات

256

انتشارات

Human Kinetics

زبان

English

تاریخ انتشار

2017-06-15

شابک

9781492545903

حجم فایل

9 MB

درباره نویسنده

سهی لی

سهی لی

سهی لی (Sohee Lee)، متخصص سلامت و محقق در زمینه تناسب اندام می باشد. وی فارغ التحصیل دانشگاه استنفورد است و به عنوان مربی تناسب اندام نیز فعالیت دارد.

  کتاب بدنسازی بانوان و اصول تغذیه ورزشی (Eat.Lift.Thrive) مجموعه ای در خصوص بدنسازی بانوان و نکات مهم تمرین جهت فرم دهی اندام و تقویت عضلات می باشد که مباحث علم تمرین را نیز در بر گرفته است.

  کتاب بدنسازی بانوان و اصول تغذیه ورزشی در دویست و پنجاه و شش صفحه و در قالب دوازده فصل مرجعی کاربردی در زمینه تمرینات با وزنه و نکات مهم تغذیه ورزشی می باشد. (مشاهده محتوای کتاب در سایت گوگل بوک)

  کتاب بدنسازی و اصول تغذیه ورزشی در سایت آمازون به ارزش بیست و هفت دلار قیمت گذاری شده است. که تنها با پرداخت ده درصد ارزش اصلی می توانید از فروشگاه کتاب خریداری نمایید. فهرست مطالب ارائه شده بدین شرح می باشد! (مشاهده محتوای کتاب در سایت آمازون)

فهرست مطالب
  • مقدمه
  • مباحث ابتدایی
  • پیشرفت و حرکت
  • مباحث ابتدایی تغذیه
  • کاهش چربی
  • اصول تغذیه
  • تمرینات مقاومتی
  • مباحث ابتدایی تمرین
  • تمرینات هوازی
  • طراحی برنامه تمرین
  • نمونه برنامه تمرینی
  • بررسی پیشرفت
  • جمع بندی
   مطالب ارائه شده در این کتاب به صورت تخصصی است و نیاز به آشنایی با زبان انگلیسی تخصصی و دارا بودن سطح متوسط به بالا است.

   با عضویت کانال تلگرام، پیش از دیگران از تخفیف های ویژه مطلع شوید. همچنین، به مجموعه کتاب های رایگان علوم ورزشی دسترسی داشته باشید. ( ورود به کانال تلگرام )

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب بدنسازی بانوان و اصول تغذیه ورزشی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *