۲۰٪ تخفیف اولین خرید با کد: welcome20

کتاب استقامت در دوچرخه سواری با آموزش تمرینات تصویری

Bicycling Maximum Overload for Cyclists
(دیدگاه کاربر 1)
  • فایل پی‌دی‌اف کتاب
  • فایل اورجینال کتاب
  • خرید و دریافت آنی فایل
  • دسترسی دائم به فایل‌
  • درگاه پرداخت امن بانکی

۵۵,۰۰۰ تومان

هديـه خریـد

پس‌ از خرید این کتاب، پـانـزده درصـد از مبلغ پرداختی به عنوان هديـه خریـد به کیف پول شما واریز می‌شود. شما می‌توانید برای خریدهای بعدی خود از آن مبلغ استفاده نمایید.

  کتاب استقامت در دوچرخه سواری با آموزش تمرینات تصویری (Bicycling Maximum Overload for Cyclists) مجموعه ای کامل از تمرینات بدنسازی استقامتی برای دوچرخه سواران می باشد که به صورت متمرکز به ارائه برنامه تمرینی جهت افزایش و بهبود عملکرد جسمانی پرداخته است.

  کتاب استقامت در دوچرخه سواری در دویست و هفتاد و دو صقحه و در قالب هشت بخش شامل مجموعه مطالبی در خصوص بهبود عملکرد دوچرخه سواران و افزایش استقامت جسمانی است که به ارائه تمرینات تصویری نیز پرداخته است. (مشاهده محتوای کتاب در سایت گوگل بوک)

  کتاب استقامت در سایت آمازون به ارزش سی و چهار دلار قیمت گذاری شده است. که تنها با پرداخت ده درصد ارزش اصلی می توانید از فروشگاه کتاب خریداری نمایید. فهرست مطالب ارائه شده بدین شرح می باشد! (مشاهده محتوای کتاب در سایت آمازون)

فهرست مطالب
  • مقدمه
  • افزایش استقامت بدنی
  • تمرینات بدنسازی
  • ارزیابی و سنجش عملکرد
  • حداکثر مقدار استقامت
  • برنامه تمرین سه ماهه
  • برنامه روزانه
  • نقش و اهمیت تغذیه
  • جمع بندی
  • منابع
   حرکات ارائه شده در این کتاب کاملا به صورت تصویری است با این حال برای یادگیری بهتر آشنایی در حد متوسط به زبان انگلیسی لازم می باشد.

   نویسنده کتاب، ژاک دوور (Jacques DeVore)، مدرس و مربی بین المللی رشته دوچرخه سواری است. او بیش از بیست سال است که به عنوان مربی مشغول به فعالیت است و پیش از ان نیز ورزشکارا رشته دوچرخه سواری بوده است.

قیمت دلاری

تاریخ انتشار

2017-06-13

ویرایش

1st

تعداد صفحات

272

حجم فایل

3MB

نام نویسنده

,

انتشارات

شابک

978-1623367749

زبان

English

Bicycling Maximum Overload for Cyclists is a radical strength-based training program aimed at increasing cycling speed, athletic longevity, and overall health in half the training time. Rather than improving endurance by riding longer distances, you’ll learn how to do it by reducing your riding time and adding heavy strength and power training. Traditionally cyclists and endurance athletes have avoided strength and power training, believing that the extra muscle weight will slow them down, but authors Jacques DeVore and Roy M. Wallack show that exactly the opposite is true.

The Maximum Overload program uses weightlifting to create sustainable power and improved speed while drastically reducing training time and eliminating the dreaded deterioration that often occurs during the second half of a ride. A 40-minute Maximum Overload workout, done once or twice a week, can replace a long day in the saddle and lead to even better results.

This comprehensive program includes unique takes on diet, interval training, hard and easy training, and sustainable power. Backed by the most trusted authority in the sport, Bicycling Maximum Overload for Cyclists is a book that no cyclist should be without.

1 دیدگاه برای کتاب استقامت در دوچرخه سواری با آموزش تمرینات تصویری

  1. امیر اسرفی پور

    واقعا خوبه و پسندیدم ممنون

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سبد خرید

سبد خرید شما خالی است.

ورود به سایت
کتاب استقامت در دوچرخه سواری
کتاب استقامت در دوچرخه سواری با آموزش تمرینات تصویری

۵۵,۰۰۰ تومان