کتاب آمادگی برای دویدن به همراه برنامه تمرینی

کتاب آمادگی برای دویدن یک مرجع آموزشی است که با استفاده از رویکرد طراحی شده تمامی توانایی های جسمانی را برای انجام صحیح دویدن به مدت طولانی و سرعت سریع هماهنگ می نماید. نویسنده در این اثر نشان می دهد که چگونه باید از آسیب دیدگی های احتمالی جلوگیری نمود و با اجرای تمرینات منظم به حداکثر عملکرد جسمانی در زمان دویدن دست یافت.

  • نسخه پی دی اف
  • نسخه با کیفیت
  • امکان کپی فایل
  • امکان کپی متن
  • امکان چاپ متن

۲۴,۵۰۰ تومان

خرید توسط کلیه کارت های شتاب امکان پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

  کتاب آمادگی برای دویدن (Ready to Run: Unlocking Your Potential to Run Naturally)، یک منبع آموزشی برای اجرای تمرینات اصولی و آماده سازی جسمانی برای دویدن است که به صورت متمرکز به ارائه راهکارهای برای افزایش توان و استقامت بدنی پرداخته است.

فهرست مطالب
  • پیشگفتار
  • مقدمه
  • دوام در دو
  • متولد برای دو
  • استانداردها
  • پا استاندارد
  • کفش صاف
  • ستون فقرات
  • تکنیک اسکوات
  • فلکشن هیپ
  • اکستنش هیپ
  • مچ پا
  • گرم و سرد کردن
  • ترکیب
  • هات اسپات
  • آب رسانی
  • پرش و فرود
  • تمرینات موبالیتی
  • صدمات رایج
  • پزشکی ورزشی
  • قدرت دو
  • منابع علمی
  • درباره نویسنده
  • تقدیر و تشکر
  مطالب کتاب در قالب فصول مجزا دسته بندی شده است، به طوریکه در ابتدا مباحث ابتدایی و استانداردهای لازم برای دویدن قرار گرفته است. در ادامه نیز مباحثی در مورد کفش مناسب دویدن و تقویت عضلات پا معرفی شده است. در انتها مباحث مرتبط با صدمات ورزشی بیان شده است.

  کتاب آمادگی برای دویدن به همراه برنامه تمرینی در سایت ناشر آن، به مبلغ دویست هزار تومان قیمت گذاری شده است. مشخصات کامل این اثر، به همراه محتوا و متن کتاب در سایت گوگل بوک قابل مشاهده است.

   نویسنده کتاب، کلی استارت مربی و فیزیوتراپیست ورزشی است. همچنین او به عنوان مشاور و مربی با بسیاری از ورزشکاران نخبه در رده جهانی و المپیکی همکاری داشته است.

تعداد صفحات

288

انتشارات

Victory Belt Publishing

ویرایش

1st

تاریخ انتشار

2014-10-21

شابک

978-1628600094

حجم فایل

8MB

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب آمادگی برای دویدن به همراه برنامه تمرینی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *