نقش تغذیه در عضله سازی و افزایش قدرت عضلانی

ورزشکاران همیشه به دنبال روش‌ های مختلفی برای بهبود کارایی و رسیدن به اهدافشون هستند. تغذیه‌ خوب می‌ تواند کمک کند تا بدنتان عملکرد بهتری داشته باشد و بعد از تمرین و ورزش هم سریع‌ تر ریکاوری شود. اهمیت به تغذیه قبل از تمرین ، نه تنها کمک می‌ کند کارایی‌ خود را به حداکثر میزان ممکن برسانید ، بلکه آسیب های عضلانی را هم به حداقل مقدار ممکن کاهش می‌ دهد.

46,500 تومان

مشخصات کتاب

تعداد صفحات

272

انتشارات

Independently

زبان

English

تاریخ انتشار

2019-03-24

شابک

9781090912183

حجم فایل

7 MB

درباره نویسنده

اریک هلمز

اریک هلمز

اریک هلمز (Eric Helms)، فارغ التحصیل مقطع دکترا و محقق در رشته تربیت بدنی می باشد. دکتر هلمز از ابتدای سال ۲۰۰۰ وارد صنعت تناسب اندام شد و کار خود را به عنوان یک مربی شروع نمود.

  کتاب نقش تغذیه در عضله سازی و افزایش قدرت عضلانی (The Muscle and Strength Pyramid: Nutrition) مجموعه ای کامل از مباحث علم تغذیه و تامین انرژی مورد نیاز بدن می باشد که به صورت تخصصی در زمینه افزایش حجم و قدرت عضلانی متمرکز می باشد.

  کتاب نقش تغذیه در عضله سازی در دویست و هفتاد و دو صفحه و در نه فصل اصلی مجموعه ای کاملا کاربردی در زمینه افزایش دانش و علم تغذیه برای ورزشکاران و مربیان رشته های قدرتی می باشد. (مشاهده محتوای کتاب در سایت گوگل بوک)

کتاب تغذیه در عضله سازی در سایت آمازون به ارزش چهل و هفت دلار قیمت گذاری شده است. که تنها با پرداخت ده درصد ارزش اصلی می توانید از فروشگاه کتاب خریداری نمایید. فهرست مطالب ارائه شده بدین شرح می باشد! (مشاهده محتوای کتاب در سایت آمازون)

فهرست مطالب
  • مقدمه
  • تعادل انرژی
  • درشت مغذی ها و فیبر
  • ریز مغذی ها و آب
  • زمانبندی تغذیه
  • مکمل های غذایی
  • سنجش ترکیب بدنی
  • اوج عملکرد
  • رژیم ریکاوری
  • سبک زندگی
  • جمع بندی
   مطالب ارائه شده در این کتاب به صورت تخصصی است و نیاز به آشنایی با زبان انگلیسی تخصصی و دارا بودن سطح متوسط به بالا است.

   با عضویت کانال تلگرام، پیش از دیگران از تخفیف های ویژه مطلع شوید. همچنین، به مجموعه کتاب های رایگان علوم ورزشی دسترسی داشته باشید. ( ورود به کانال تلگرام )

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نقش تغذیه در عضله سازی و افزایش قدرت عضلانی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *