خشک کردن بدن با برنامه تمرینی روزانه در هفت هفته

(دیدگاه 1 کاربر)

کتاب خشک کردن بدن نشان می دهد که چگونه با پیروی از یک برنامه منظم روزانه می توان در ظرف مدت هفت هفته، میزان درصد چربی بدن را به شکل قابل توجه ای کاهش بخشید. نویسنده در این کتاب به معرفی یک برنامه تمرینی برای مدت هفت هفته پرداخته است که تمرینات به صورت آموزش تصویری و دستورالعمل گام به گام تشریح شده است.

  • نسخه پی دی اف
  • نسخه با کیفیت
  • امکان کپی فایل
  • امکان کپی متن
  • امکان چاپ متن

۲۴,۵۰۰ تومان

خرید توسط کلیه کارت های شتاب امکان پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

  خشک کردن بدن (Seven weeks to Getting Ripped)، کتابی کامل از تمرینات وزن بدن به صورت تصویری است که تنها با صرف دو ساعت تمرین در طول یک هفته باعث کاهش درصد چربی و کات شدن بدن می شود.

فهرست مطالب
  • پیشگفتار
  • مقدمه
  • چرا تمرینات وزن بدن
  • عضلات درگیر در زمان اجرا
  • دسته بدنی عضلات
  • تغذیه صحیح
  • گرم کردن
  • حرکات کششی
  • جلوگیری از آسیب دیدگی
  • توجه به بدن
  • سنجش سطح آمادگی بدنی
  • برنامه تمرینی سطح اول
  • برنامه تمرینی سطح دوم
  • معرفی تمرینات بدنسازی
  • منابع علمی
  • درباره نویسنده
  مطالب کتاب در ابتدا به بررسی مزایای تمرینات وزن بدن اختصاص یافته است، در ادامه نیز بر اساس برنامه تمرینی هفت هفته ای، حرکات بدنسازی به صورت آموزش تصویری و دستورالعمل گام به گام معرفی شده اند.

  کتاب خشک کردن بدن با برنامه تمرینی روزانه در هفت هفته در سایت ناشر آن، به مبلغ دویست هزار تومان قیمت گذاری شده است. مشخصات کامل این اثر، به همراه محتوا و متن کتاب در سایت گوگل بوک قابل مشاهده است.

   نویسنده کتاب، برت استوارت مربی بین المللی و مدرس دوره های تناسب اندام و آمادگی جسمانی است. همچنین او در رشته ورزش سه گانه و دو ماراتن نیز فعالیت داشته است و در حال حاضر در شهر فونیکس در ایالت آریزونا مشغول به فعالیت است.

تعداد صفحات

160

انتشارات

Ulysses Press

ویرایش

1st

تاریخ انتشار

2012-01-10

شابک

978-1612430263

حجم فایل

3MB

1 دیدگاه برای خشک کردن بدن با برنامه تمرینی روزانه در هفت هفته

  1. سیامک فرهود

    جامع و کامل با مطالب کاربردی

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *