خشک کردن بدن با برنامه تمرینی روزانه در هفت هفته

کتاب خشک کردن بدن نشان می دهد که چگونه با پیروی از یک برنامه منظم روزانه می توان در ظرف مدت هفت هفته، میزان درصد چربی بدن را به شکل قابل توجه ای کاهش بخشید. نویسنده در این کتاب به معرفی یک برنامه تمرینی برای مدت هفت هفته پرداخته است که تمرینات به صورت آموزش تصویری و دستورالعمل گام به گام تشریح شده است.
  • نسخه پی دی اف کتاب
  • دانلود بعد از پرداخت
  • فایل با قابلیت تکثیر
  • نسخه با کیفیت اورجینال

۱۹,۵۰۰ تومان

  خشک کردن بدن (Seven weeks to Getting Ripped)، کتابی کامل از تمرینات وزن بدن به صورت تصویری است که تنها با صرف دو ساعت تمرین در طول یک هفته باعث کاهش درصد چربی و کات شدن بدن می شود.

فهرست مطالب
  • پیشگفتار
  • مقدمه
  • چرا تمرینات وزن بدن
  • عضلات درگیر در زمان اجرا
  • دسته بدنی عضلات
  • تغذیه صحیح
  • گرم کردن
  • حرکات کششی
  • جلوگیری از آسیب دیدگی
  • توجه به بدن
  • سنجش سطح آمادگی بدنی
  • برنامه تمرینی سطح اول
  • برنامه تمرینی سطح دوم
  • معرفی تمرینات بدنسازی
  • منابع علمی
  • درباره نویسنده
  مطالب کتاب در ابتدا به بررسی مزایای تمرینات وزن بدن اختصاص یافته است، در ادامه نیز بر اساس برنامه تمرینی هفت هفته ای، حرکات بدنسازی به صورت آموزش تصویری و دستورالعمل گام به گام معرفی شده اند.

  کتاب خشک کردن بدن با برنامه تمرینی روزانه در هفت هفته در سایت ناشر آن، به مبلغ سیصد هزار تومان قیمت گذاری شده است. مشخصات کامل این اثر، به همراه محتوا و متن کتاب در سایت گوگل بوک قابل مشاهده است.

   با عضویت کانال تلگرام، به مجموعه ای رایگان و کامل از کتاب های علوم ورزشی در زمینه تمرینات مقاومتی و آماده سازی جسمانی خواهید داشت، همچنین پیش از دیگران از تخفیف های ویژه باخبر خواهید شد.
تعداد صفحات

160

انتشارات

Ulysses Press

ویرایش

1st

تاریخ انتشار

2012-01-10

شابک

978-1612430263

حجم فایل

3MB

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خشک کردن بدن با برنامه تمرینی روزانه در هفت هفته”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *