حرکت شکم سیصد بار با برنامه تمرینی روزانه در هفت هفته

(دیدگاه 1 کاربر)

کتاب حرکت شکم سیصد بار نشان می دهد که چگونه می توان در ظرف مدت هفت هفته با افزایش استقامت و قدرت عضلات، تعداد سیصد حرکت را اجرا نمود. استفاده از تصاویر آموزشی شفاف در کنار دستورالعمل گام به گام، این اثر را به عنوان یک مرجع خود آموز تبدیل نموده است که بی نیاز از مربی بدنساز، هرفردی می تواند به رکورد جدیدی در حرکت دراز و نشست دست یابد.

  • نسخه پی دی اف
  • نسخه با کیفیت
  • امکان کپی فایل
  • امکان کپی متن
  • امکان چاپ متن

۲۴,۵۰۰ تومان

خرید توسط کلیه کارت های شتاب امکان پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

  حرکت شکم سیصد بار در هفت هفته (Seven weeks to 300 Sit Ups)،  کتابی با ارزش برای افزایش توان و استقامت عضلات مرکزی می باشد. در این کتاب مجموعه تمرینات روزانه برای به اجرای سیصد حرکت پیوسته دراز و نشست معرفی شده است.

فهرست مطالب
  • پیشگفتار
  • مقدمه
  • دراز و نشست چیست
  • عضلات درگیر در زمان اجرا
  • حرکت کرانچ
  • دراز و نشست نظامی
  • آماده سازی بدن
  • گرم کردن
  • حرکات کششی
  • جلوگیری از آسیب دیدگی
  • سنجش سطح آمادگی جسمانی
  • برنامه تمرینی سطح اول
  • برنامه تمرینی سطح دوم
  • معرفی تمرینات بدنسازی
  • منابع علمی
  • درباره نویسنده
  مطالب کتاب در ابتدا بر روی مباحث کلی در زمینه حرکت دراز و نشست متمرکز می باشد، و سپس به صورت کامل به ارائه برنامه تمرینی هفت هفته ای برای رسیدن به رکورد سیصد حرکت شکم اختصاص یافته است.

  کتاب حرکت شکم سیصد بار با برنامه تمرینی روزانه در هفت هفته در سایت ناشر آن، به مبلغ دویست هزار تومان قیمت گذاری شده است. مشخصات کامل این اثر، به همراه محتوا و متن کتاب در سایت گوگل بوک قابل مشاهده است.

   نویسنده کتاب، برت استوارت مربی بین المللی و مدرس دوره های تناسب اندام و آمادگی جسمانی است. همچنین او در رشته ورزش سه گانه و دو ماراتن نیز فعالیت داشته است و در حال حاضر در شهر فونیکس در ایالت آریزونا مشغول به فعالیت است.

تعداد صفحات

128

انتشارات

Ulysses Press

ویرایش

1st

تاریخ انتشار

2012-04-03

شابک

978-1612430492

حجم فایل

2MB

1 دیدگاه برای حرکت شکم سیصد بار با برنامه تمرینی روزانه در هفت هفته

  1. شهرام سلیمانی

    ممنون کتاب فوق العاده ای بود.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *