۲۰٪ تخفیف اولین خرید با کد: welcome20

حرکت شکم سیصد بار با برنامه تمرینی روزانه در هفت هفته

Seven Weeks to thirteen hundred Sit-Ups
(دیدگاه 1 کاربر)
  • فایل پی‌دی‌اف کتاب
  • فایل اورجینال کتاب
  • خرید و دریافت آنی فایل
  • دسترسی دائم به فایل‌
  • درگاه پرداخت امن بانکی

۴۹,۰۰۰ تومان

هديـه خریـد

پس‌ از خرید این کتاب، ده درصـد از مبلغ پرداختی به عنوان هديـه خریـد به کیف پول شما واریز می‌شود. شما می‌توانید برای خریدهای بعدی خود از آن مبلغ استفاده نمایید.

  حرکت شکم سیصد بار در هفت هفته (Seven weeks to 300 Sit Ups)،  کتابی با ارزش برای افزایش توان و استقامت عضلات مرکزی می باشد. در این کتاب مجموعه تمرینات روزانه برای به اجرای سیصد حرکت پیوسته دراز و نشست معرفی شده است.

فهرست مطالب
  • پیشگفتار
  • مقدمه
  • دراز و نشست چیست
  • عضلات درگیر در زمان اجرا
  • حرکت کرانچ
  • دراز و نشست نظامی
  • آماده سازی بدن
  • گرم کردن
  • حرکات کششی
  • جلوگیری از آسیب دیدگی
  • سنجش سطح آمادگی جسمانی
  • برنامه تمرینی سطح اول
  • برنامه تمرینی سطح دوم
  • معرفی تمرینات بدنسازی
  • منابع علمی
  • درباره نویسنده
  مطالب کتاب در ابتدا بر روی مباحث کلی در زمینه حرکت دراز و نشست متمرکز می باشد، و سپس به صورت کامل به ارائه برنامه تمرینی هفت هفته ای برای رسیدن به رکورد سیصد حرکت شکم اختصاص یافته است.

  کتاب حرکت شکم سیصد بار با برنامه تمرینی روزانه در هفت هفته در سایت ناشر آن، به مبلغ سیصد هزار تومان قیمت گذاری شده است. مشخصات کامل این اثر، به همراه محتوا و متن کتاب در سایت گوگل بوک قابل مشاهده است.

   نویسنده کتاب، #برت استوارت (Brett Stewart)، مربی بین المللی و مدرس دوره های تناسب اندام و آمادگی جسمانی است. همچنین او در رشته ورزش سه گانه و دو ماراتن نیز فعالیت داشته است و در حال حاضر در شهر فونیکس در ایالت آریزونا مشغول به فعالیت است.

قیمت دلاری

تاریخ انتشار

2012-04-03

ویرایش

1st

تعداد صفحات

128

حجم فایل

2MB

نام نویسنده

انتشارات

شابک

978-1612430492

زبان

English

ARE YOU READY TO SCULPT YOUR ABS?
Follow the 7-week program in this book and you’ll massively increase the strength and muscle tone of your core, back and obliques to such an extreme that you’ll be able to do 300 consecutive sit-ups. Packed with clear charts and helpful photos,7 Weeks to 300 Sit-Ups tells you everything you need to know about the ultimate exercise for your core and includes:

Instructions on how to do a perfect sit-up • Easy-to-follow progressive training programs • Added challenges for extreme strengthening

Offering field-tested, day-by-day plans and more than 30 core-shredding exercises, this book has something for everyone: from beginners embarking on a new workout regimen to athletes looking to expand their strength-training options.

1 دیدگاه برای حرکت شکم سیصد بار با برنامه تمرینی روزانه در هفت هفته

  1. شهرام سلیمانی

    ممنون کتاب فوق العاده ای بود.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت
حرکت شکم
حرکت شکم سیصد بار با برنامه تمرینی روزانه در هفت هفته

۴۹,۰۰۰ تومان