حرکت شکم سیصد بار با برنامه تمرینی روزانه در هفت هفته

حرکت شکم یا دراز و نشست از بهترین تمرینات بدنسازی برای تقویت عضلات مرکزی بدن است. این تمرین عضلات شکم را تقویت نموده و باعث بهبود ظاهر بدن می شود. حرکت شکم را می توان در هر زمان و مکان بدون نیاز به وسیله ورزشی اجرا نمود. اما برای جلوگیری از صدمات احتمای نیاز است تا نسبت به روش صحیح اجرای حرکت آشنا بود.

۱۵,۵۰۰ تومان

مشخصات کتاب

تعداد صفحات

128

انتشارات

Ulysses Press

زبان

English

تاریخ انتشار

2012-04-03

شابک

9781612430492

حجم فایل

4 MB

درباره نویسنده

برت استوارت

برت استوارت

برت استوارت (Brett Stewart)، مربی تناسب اندام و دارای مدرک مربیگری از شورای ملی مربیان حرفه ای امریکا (NCCPT Certified Personal Trainer)،می باشد.

او معتقد است که انجام تمرینات تناسب اندام را در قالب برنامه های مفرح و لذت بخش مسیر رسیدن به تندرسی را آسان تر می نماید.

   کتاب حرکت شکم سیصد بار در هفت هفته منبعی با ارزش برای افزایش توان و استقامت عضلات مرکزی می باشد. در این کتاب مجموعه تمرینات روزانه برای به اجرای سیصد حرکت پیوسته دراز و نشست معرفی شده است.

   کتاب حرکت شکم سیصد بار در هفت هفته در صد و بیست و هشت صفحه و در چهار بخش به عنوان یک دستورالعمل دقیق برای اجرا به صورت تصویری چالش اجرای سیصد حرکت را آسان نموده است.  (مشاهده محتوای کتاب در سایت گوگل بوک)

  حرکت شکم سیصد بار در هفت هفته در سایت آمازون به ارزش شانزده دلار قیمت گذاری شده است. که تنها با پرداخت ده درصد ارزش اصلی می توانید از فروشگاه کتاب خریداری نمایید. فهرست مطالب ارائه شده بدین شرح می باشد! (مشاهده محتوای کتاب در سایت آمازون)

فهرست مطالب
  • مقدمه
  • دراز و نشست چیست
  • عضلات درگیر در زمان اجرا
  • حرکت کرانچ
  • دراز و نشست نظامی
  • آماده سازی بدن
  • گرم کردن
  • حرکات کششی
  • جلوگیری از آسیب دیدگی
  • سنجش سطح آمادگی جسمانی
  • برنامه تمرینی سطح اول
  • برنامه تمرینی سطح دوم
  • معرفی تمرینات بدنسازی
   حرکات ارائه شده در این کتاب کاملا به صورت تصویری است با این حال برای یادگیری بهتر آشنایی در حد متوسط به زبان انگلیسی لازم می باشد.

   با عضویت کانال تلگرام، پیش از دیگران از تخفیف های ویژه مطلع شوید. همچنین، از جدیدترین کتاب های عرضه شده در فروشگاه باخبر باشید. ( ورود به کانال تلگرام )

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “حرکت شکم سیصد بار با برنامه تمرینی روزانه در هفت هفته”

نشانی ایمیل منتشر نمی شود. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *