حرکات اصلاحی کمر و تقویت عملکرد عضلات پشت

یکی از شایع ترین مشکلات مربوط به کمر و اسپاسم عضلات پشت می شود که علت اصلی آن انجام حرکات ناصحیح با کم می باشد. آشنایی با تمرینات بدنسازی و حرکاتی برای تقویت و فرم دهی عضلات پشت از جمله موارد مورد نیاز برای هر مربی تناسب اندام می باشد.

۶۰,۰۰۰ تومان ۳۹,۵۰۰ تومان

مشخصات کتاب

تعداد صفحات

325

انتشارات

Stuart McGill

زبان

English

تاریخ انتشار

2017-04-20

شابک

9780973501803

حجم فایل

76 MB

درباره نویسنده

استوارت مک گیل

استوارت مک گیل

استوارت مک گیل (Stuart McGill)، استاد دانشگاه واترلو می باشد و بیش از سی سال مشغول به تدریس می باشد. دکتر مک گیل نویسنده بیش از دویست و چهل مقاله در مجلات معتبر علمی می باشد.

   کتاب حرکات اصلاحی کمر (Ultimate Back Fitness And Performance) شامل جدیدترین یافته های علمی در زمینه توانبخشی می باشد که در قالب یک برنامه پنج مرحله ای به اصلاح و تقویت عضلات پشت می پردازد.

   کتاب حرکات اصلاحی کمر در سیصد و بیست و پنج صفحه و شانزده فصل به همراه تصاویر آموزشی از جمله منابع کامل و کاربردی در زمینه توانبخشی و تقویت عضلات پشت می باشد که به صورت تخصصی به بررسی حرکات اصلاحی پرداخته است. (مشاهده محتوای کتاب در سایت گوگل بوک)

   کتاب حرکات اصلاحی کمر در سایت آمازون به ارزش شصت دلار قیمت گذاری شده است. که تنها با پرداخت ده درصد ارزش اصلی می توانید از فروشگاه کتاب خریداری نمایید. فهرست مطالب ارائه شده بدین شرح می باشد! (مشاهده محتوای کتاب در سایت آمازون)

فهرست مطالب
  • مباحث اصلی
  • علم تمرین
  • آناتومی و مکانیسم بدن
  • توانبخشی عضلات پشت
  • ستون فقرات
  • حرکت شناسی
  • جلوگیری از آسیب دیدگی
  • ارزیابی و سنجش
  • توسعه برنامه
  • الگو حرکتی
  • بدنسازی کل بدن
  • استقامت
  • توسعه و توانبخشی
  • سرعت و چابکی
  • تمرینات تکمیلی
  • جمع بندی
   حرکات ارائه شده در این کتاب کاملا به صورت تصویری است با این حال برای یادگیری بهتر آشنایی در حد متوسط به زبان انگلیسی لازم می باشد.

   با عضویت کانال تلگرام، پیش از دیگران از تخفیف های ویژه مطلع شوید. همچنین، از جدیدترین کتاب های عرضه شده در فروشگاه باخبر باشید. ( ورود به کانال تلگرام )

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “حرکات اصلاحی کمر و تقویت عملکرد عضلات پشت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *