حداکثر تمرینات اینتروال برای بهبود عملکرد جسمانی

تمرینات اینتروال را می توان بهترین نوع تمرینات چربی سوزی دانست. اساس عملکرد در این تمرینات تغییر شدت است که از میزان کم به زیاد و از زیاد به کم به صورت متناوبی تغییر داده می شود.

این سبک از تمرینات نه تنها بر روی استقامت و قدرت عضلانی تاثیرگذار می باشند بلکه فرایند چربی سوزی را نیز سرعت می بخشند. همچنین باعث افزایش سرعت در فرم دهی عضلات می شوند.

۲۲,۵۰۰ تومان

مشخصات کتاب

تعداد صفحات

368

انتشارات

Human Kinetics

زبان

English

تاریخ انتشار

2015-06-01

شابک

9781492500230

حجم فایل

19 MB

درباره نویسنده

جی داوئز

جی داوئز

جی داوئز (Jay Dawes)، فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۹۹۷ به عنوان مربی و متخصص توانبخشی آغاز نموده است. او دارای دکترای علوم ورزشی و مدرس دانشگاه می باشد.

جی دارای مدرک مربیگری از انجمن تمرینات قدرتی امریکا (NSCA) و مدرک مربی شخص از کالج علوم پزشکی ورزشی (ACSM-HFS) نیز می باشد.

   کتاب حداکثر تمرینات اینتروال (Maximum Interval Training) به صورت تصویری و آموزش گام به گام به معرفی و نحوه اجرای حرکات مختلف برای افزایش آمادگی جسمانی می پردازد. تمرین با طناب های سنگین، کیسه های ماسه ای و حرکات وزن بدن از جمله تمریناتی است که در این کتاب  ارائه شده است. 

   کتاب حداکثر تمرینات اینتروال در قالب بیست بخش و در سیصد و شصت و هشت صفحه تمام اصول تمرینات اینتروال را به همراه نمونه های تمرینی  و اصول تمرین برای ارتقا فاکتورهای آمادگی جسمانی ارائه نموده است. (مشاهده محتوای کتاب در سایت گوگل بوک)

   کتاب حداکثر تمرینات اینتروال در سایت آمازون به ارزش بیست و سه دلار قیمت گذاری شده است، که تنها با پرداخت ده درصد ارزش اصلی می توانید از فروشگاه کتاب خریداری نمایید. فهرست مطالب ارائه شده بدین شرح می باشد! (مشاهده محتوای کتاب در سایت آمازون)

فهرست مطالب
  • فصل اول: مزایای تمرینات اینتروال
  • فصل دوم: تجهیزات ورزشی
  • فصل سوم: تمرینات وزن بدن
  • فصل چهارم: دو سرعت
  • فصل پنجم: توپ ورزشی
  • فصل ششم: طناب های سنگین
  • فصل هفتم: تمرینات تعلیق
  • فصل هشتم: کتل بل
  • فصل نهم: کیسه شنی
  • فصل دهم: ساختار تمرینات جایگزین
  • فصل یازدهم: سنجش میزان آمادگی جسمانی
  • فصل دوازدهم:‌ قوانین اندازه گیری آمادگی جسمانی
  • فصل سیزدهم:‌ تفسیر نتایج
  • فصل چهاردهم: طراحی برنامه تمرینی
  • فصل پانزدهم: استفاده از دوره زمانی برای ارتقاء
  • فصل شانزدهم: قدرت و توان
  • فصل هفدهم: سرعت
  • فصل هجدهم: پایداری
  • فصل نوزدهم: چابکی و تندی
  • فصل بیستم:‌ تمرینات فنی
   حرکات ارائه شده در این کتاب کاملا به صورت تصویری است به طوریکه برای یادگیری آنها نیازی به آگاهی از دانش سطح بالای زبان انگلیسی نمی باشد.

   با عضویت کانال تلگرام، پیش از دیگران از تخفیف های ویژه مطلع شوید. همچنین، از جدیدترین کتاب های عرضه شده در فروشگاه باخبر باشید. ( ورود به کانال تلگرام )

دیدگاهها

  1. مهناز زمانی

    سلام. کارتون عالیه. اصلا فک نمیکردم بتونم کتابی رو که لازم دارم پیدا کنم. اونم با این قیمت!

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *