تمرینات ورزش سه گانه برای افزایش قدرت عضلانی

ورزش سه گانه یک رشته ترکیبی از سه رشته شنا، دوچرخه سواری و دو می باشد. ورزشکاران با انجام سه مرحله استقامتی با یکدیگر به رقابت می پردازند.

در استاندارد المپیکی رشته سه گانه، ورزشکاران موظف می باشند که مسافتی برابر با یک و نیم کیلومتر را شنا کنند، مسافت چهل کیلومتر را دوچرخه سواری و مسافت ده کیلومتر را بدوند. آنچه در این رشته از اهمیت بالایی برخوردار است قدرت و استقامت عضلانی است.

۲۲,۰۰۰ تومان ۹,۵۰۰ تومان

مشخصات کتاب

تعداد صفحات

232

انتشارات

VeloPress

زبان

English

تاریخ انتشار

2015-01-10

شابک

9781937715311

حجم فایل

25 MB

درباره نویسنده

پاتریک ههرمن

پاتریک ههرمن

پاتریک ههرمن (Patrick Hagerman)، فارغ التحصیل رشته علوم ورزشی و عضو انجمن ملی تمرینات قدرتی (NSCA)، و از اعضای اسبق هیت مدیره این انجمن می باشد.

ههرمن، مدتی مربی تیم سه گانه ایالات متحده بوده است. همچین او بیش از بیست و پنج سال سابقه ورزش در رشته های شنا، دوچرخه سواری و ورزش سه گانه را دارد.

   کتاب تمرینات ورزش سه گانه منبعی با ارزش برای ورزشکاران رشته سه گانه است که به صورت تخصصی تمریناتی برای افزایش قدرت، استقامت و سرعت عضلانی معرفی نموده است. در این کتاب بیش از هفتاد تمرین برای بهبود عملکرد ورزشکاران در زمان دوچرخه سواری، شنا و دویدن ارائه شده است.

   کتاب تمرینات ورزش سه گانه در دویست و سی و دو صفحه و در قالب چهارده فصل به تشریح فیزیولوژی حرکات و تمرینات قدرتی و استقامتی رشته سه گانه به صورت کاملا تصویری پرداخته است. (مشاهده محتوای کتاب در سایت گوگل بوک)

   کتاب تمرینات ورزش سه گانه در سایت آمازون به ارزش بیست و دو دلار قیمت گذاری شده است. که تنها با پرداخت ده درصد ارزش اصلی می توانید از فروشگاه کتاب خریداری نمایید. فهرست مطالب ارائه شده بدین شرح می باشد! (مشاهده محتوای کتاب در سایت آمازون)

فهرست مطالب

فصل اول: تمرینات قدرتی در برابر تمرینات استقامتی

فصل دوم: اعداد، تکرارها، ست ها، وزنه و استراحت

فصل سوم: سیستم پیشرفت

فصل چهارم: تمرینات قدرتی، ابزار و وسایل

فصل پنجم: گرم کردن، سرد کردن و انعطاف پذیری

فصل ششم: انتخاب برنامه تمرینی

فصل هفتم: یک برنامه تمرینی ساده

فصل هشتم: تمرینات ثبات مرکزی

فصل نهم: تمرینات بالا تنه برای شناگران

فصل دهم: تمرینات پایین تنه برای شناگران

فصل یازدهم: تمرینات بالا تنه برای دوچرخه سواران

فصل دوازدهم: تمرینات پایین تنه برای دوچرخه سواران

فصل سیزدهم: تمرینات بالا تنه برای دوندگان

فصل چهاردهم: تمرینات پایین تنه برای دوندگان

   حرکات ارائه شده در این کتاب کاملا به صورت تصویری است به طوریکه برای یادگیری آنها نیازی به آگاهی از دانش سطح بالای زبان انگلیسی نمی باشد.

   با عضویت کانال تلگرام، پیش از دیگران از تخفیف های ویژه مطلع شوید. همچنین، از جدیدترین کتاب های عرضه شده در فروشگاه باخبر باشید. ( ورود به کانال تلگرام )

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “تمرینات ورزش سه گانه برای افزایش قدرت عضلانی”

نشانی ایمیل منتشر نمی شود. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *