۲۰٪ تخفیف اولین خرید با کد: welcome20

بهبود عضلات شکم با توپ پیلاتس : راهنمای تصویری تمرینات

Abs on the Ball

بعد از خرید، کتاب الکترونیک را از بخش دانلود‌ها در حساب کاربری خود دریافت کنید.

کتاب الکترونیک به زبان انگلیسی به صورت فایل اورجینال پی‌دی‌اف ارائه می‌شود.

    آموزش تصویری خرید کتاب
    • فایل سالم و بدون هرگونه بدافزار
    • بهترین کیفیت فایل اصلی کتاب
    • سازگار با هرنوع نمایشگر الکترونیکی
    • دریافت سریع و مستقیم فایل کتاب
    • خرید ایمن با استفاده از درگاه بانکی

    در صورتی که کتاب الکترونیک مدنظر شما در فروشگاه موجود نباشد، با ثبت سفارش، آن را برای شما تهیه خواهیم کرد.

    ۷۹,۰۰۰ تومان

    هديـه خریـد

    پس از خرید این کتاب، ده درصـد از مبلغ پرداختی به عنوان هديـه خریـد به کیف پول شما افزوده می‌شود، که می‌توانید برای خریدهای آتی خود استفاده نمایید.

      تمرینات شکم با توپ (Abs on the Ball)، با بیش از ۸۰ تمرین نوآورانه که به‌طور خاص برای استفاده با توپ پیلاتس طراحی شده‌اند، کریگ توضیح می‌دهد که چگونه تمرینات سنتی شکمی و دستگاه‌های ورزشی معمول، در تمرین و تقویت عضلات شکمی به طور موثر نیستند. با بهره‌گیری از قابلیت حرکتی توپ پیلاتس، این تمرینات عضلاتی را که کمتر استفاده می‌شوند فعال کرده و نتایج بهتری را به ارمغان می‌آورند.

    فهرست مطالب
    • پیشگفتار
    • مقدمه
    • اهمیت تمرینات
    • تمرینات شکم بر روی توپ
    • نکات پر اهمیت
    • سطح ابتدای تمرینات با توپ
    • سطح متوسط تمرینات با توپ
    • سطح پیشرفته تمرینات با توپ
    • تمرینات کوتاه
    • راهنما تصویری
    • درباره نویسنده
    • تقدیر و تشکر
      از تمرینات سطح مبتدی تا پیشرفته، خوانندگان فنون درست تنفس و فعال‌سازی عضلات را یاد خواهند گرفت و با تجربه مجموعه‌ای از تمریناتی که مرکز بدن را قوی می‌کنند و دردهای پشت را کاهش می‌دهند، مواجه خواهند شد. با تمرکز اضافی بر عضلات عمیق پشت و لگن، این کتاب رویکردی جامع به تقویت کلیه عضلات بدن، تعادل و هماهنگی بدنی ارائه می‌دهد. “شکمی ایده‌آل با توپ پیلاتس” یک منبع ضروری برای هر کسی است که به دنبال تمرینات شکمی کارآمد و بدون درد می‌باشد.

       نویسنده کتاب، #کالین کریگ (Colleen Craig)، یک مربی حرفه‌ای و صاحب مدرک پیلاتس می‌باشد. او تخصص خود را در زمینه‌ی پیلاتس به دست آورده است و به عنوان یک مربی پیلاتس حرفه‌ای فعالیت می‌کند. همچنین، او در شهر تورنتو زندگی می‌کند و در این منطقه فعالیت‌های آموزشی خود را انجام می‌دهد.

    قیمت دلاری

    تاریخ انتشار

    2003-05-30

    ویرایش

    1st

    تعداد صفحات

    192

    حجم فایل

    5MB

    نام نویسنده

    انتشارات

    شابک

    978-0892810987

    زبان

    English

    Introducing "Abs on the Ball: Pilates Exercises for Stronger Core and a Pain-Free Back"! Written by Colleen Craig, this comprehensive guide highlights the exercise ball as an exceptional tool for building abdominal strength and relieving back pain. With over 80 innovative exercises adapted specifically for the ball, Craig explains how traditional sit-ups and ab machines fall short in targeting and training the abdominal muscles effectively. By harnessing the ball's mobility, these exercises engage underutilized muscles, resulting in enhanced results. From beginner to advanced levels, readers will learn proper breathing techniques and muscle activation while experiencing a range of exercises that strengthen the core and alleviate back pain. With the additional focus on deep muscles in the back and hips, this book offers a holistic approach to improving overall body strength, balance, and coordination. "Abs on the Ball" is a must-have resource for anyone seeking a pain-free and effective abdominal workout.

    1 دیدگاه برای بهبود عضلات شکم با توپ پیلاتس : راهنمای تصویری تمرینات
    1. سوزان د

      حتما توصیه می کنم، خیلی کتاب کاملی هست.

    دیدگاه خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    سبد خرید

    هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

    ورود به سایت
    تمرینات شکم با توپ پیلاتس به همراه آموزش کاملا تصویری
    بهبود عضلات شکم با توپ پیلاتس : راهنمای تصویری تمرینات

    ۷۹,۰۰۰ تومان