بدنسازی شکم و پهلو به همراه آموزش تصویری و برنامه تمرینی

عضلات شکم و پهلو از قمست های مختلفی تشکیل شده است. مسلما برای تقویت و فرم دهی این عضلات آگاهی از این قسمت ها کمک بسیاری می کند. بزرگترین بخش عضلات شکم را عضله راست شکمی می نامند که دارای شش سر است.

این عضله در واقع نگه دارنده ستون فقرات می باشد و تا استخوان لگن ادامه دارد. عضله دیگری که در زیر این بخش قرار گرفته است به نام عرضی شکم می باشد. تقویت این عضلات نه تنها باعث خوش فرمی شکم می شود بلکه در نحوه قرار گیری قسمت بالاتنه نیز تاثیرگذار است.

۳۷,۰۰۰ تومان ۲۹,۰۰۰ تومان

مشخصات کتاب

تعداد صفحات

128

انتشارات

Dragon Door Publications

زبان

English

تاریخ انتشار

2000-12-01

شابک

9780938045250

حجم فایل

3 MB

درباره نویسنده

پائول تاتسولین

پائول تاتسولین

پائول تاتسولین (Pavel Tsatsouline)، متولد کشور بلاروس و مربی تناسب اندام می باشد. او فردی است که بسیاری از اصول و روش های متداول آمادگی جسمانی در ارتش شورری را به صورت کتاب چاپ نموده است.

تاتسولین، فارغ التحصیل رشته علوم ورزشی از دانشگاه مینسک می باشد و در حال توسعه تناسب اندام هنرهای رزمی و استفاده از آنها به عنوان یک روش برای تقویت آمادگی جسمانی می باشد.

   کتاب بدنسازی شکم و پهلو با عنوان اصلی شکم ضدگلوله مرجعی کامل از تمرینات قدرتی برای فرم دهی و تقویت عضلات شکم می باشد.

  کتاب بدنسازی شکم و پهلو یا شکم ضدگلوله در صد و بیست و هشت صفحه و در قالب پنج بخش به تشریح دقیق اجرای تمرینات به صورت تصویری و توصیف عملکرد صحیح حرکات بدنسازی میان تنه برای رسیدن به شکمی زیبا با عضلاتی قوی می پردازد. (مشاهده محتوای کتاب در سایت گوگل بوک)

  کتاب شکم ضدگلوله در سایت آمازون به ارزش سی و هشت دلار قیمت گذاری شده است، که تنها با پرداخت ده درصد ارزش اصلی می توانید از فروشگاه کتاب خریداری نمایید. فهرست مطالب ارائه شده بدین شرح می باشد! (مشاهده محتوای کتاب در سایت آمازون)

فهرست مطالب

بخش اول: چگونه عضلات شکم را جداگانه تمرین دهید

– سه اصل اساسی در تمرینات شکم

– چرا حرکت کرانچ کافی نیست

– فرم دهی عضلات شکم و پهلو با برنامه بهینه شده

بخش دوم: تمرینات کامل عضلات شکم

– روش صحیح دراز و نشست

– روش صحیح دراز و نشست به صورت قیچی

– راز ورزش های رزمی برای تقویت عضلات شکم

– تمرین عضلات شکم و پشت

بخش سوم: تمرینات کامل عضلات پهلو

– چهار عملکرد عضلات پهلو

– روش صحیح اجرای حرکت تویست

بخش چهارم: اهمیت صحیح نفس کشیدن

– تفاوت نفس کشیدن فعال و غیرفعال

– الگو صحیح نفس کشیدن

بخش پنجم: پرسش و پاسخ

   حرکات ارائه شده در این کتاب کاملا به صورت تصویری است با این حال برای یادگیری بهتر آشنایی در حد متوسط به زبان انگلیسی لازم می باشد.

   با عضویت کانال تلگرام، پیش از دیگران از تخفیف های ویژه مطلع شوید. همچنین، از جدیدترین کتاب های عرضه شده در فروشگاه باخبر باشید. ( ورود به کانال تلگرام )

دیدگاهها

  1. رسول عسگری

    کتاب خیلی تخصصی هست. فقط برای مربیان حرفه ای مناسبه ! ورزشکار آماتور به دردش نمی خوره. ولی در کل کتاب خوبیه.

  2. عیسی سلیمانی

    تاتسولین کتاب های خوبی داره. دید کاملا علمی داره به تمرین و بدنسازی

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل منتشر نمی شود. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *