آموزش مربی بدنساز و آمادگی جسمانی با تصاویر آموزشی

بهبود عملکرد جسمانی و افزایش سطح آمادگی جسمانی از جمله مباحث مهم برای مربیان بدنساز می باشد. آمادگی جسمانی طبق تعریف کالج پزشکی ورزشی ایالات متحده به معنای قابلیت اجرای سطوح متوسط تا شدید فعالیت جسمانی بدون خستگی بی مورد و سریع و حفظ این قابلیت است.

برای رسیدن به سطح نیاز به توسعه بسیاری از فاکتورهای جسمانی از جمله، قدرت عضلانی، استقامت عضلانی، استقامت قلبی عروقی و انعطاف پذیری می باشد. آشنایی با نحوه صحیح و اصول صحیح تمرین باعث افزایش سطح میزان آمادگی جسمانی می گردد.

29,500 تومان

مشخصات کتاب

تعداد صفحات

272

انتشارات

Human Kinetics Publishers

زبان

English

تاریخ انتشار

2018-12-31

شابک

9781492563174

حجم فایل

30 MB

درباره نویسنده

خوان کارلوس

خوان کارلوس

خوان کارلوس (Juan Carlos)، بنیانگذار و مدیر موسسه عملکرد جسمانی (IHP) در بوكا راتون، فلوریدا است که به عنوان یکی از بهترین موسسات آموزشی در ایالات متحده شناخته شده می شود.

خوان عضو هیت مدیره انجمن ملی بدنسازی و تمرینات قدرتی ایالات متحده (NSCA) نیز عضو ارشد انجمن تناسب اندام  (ACSM) می باشد.

  کتاب آموزش مربی بدنساز و آمادگی جسمانی (Total Body Transformation) با بیش از صد حرکت بدنسازی و برنامه تمرینی و همچنین تکنیک های بازیابی بدن و نکات تغذیه مرجعی با ارزش برای آموزش علم روز بدنسازی و آمادگی جسمانی می باشد.

  کتاب آموزش مربی بدنساز و آمادگی جسمانی در قالب هفده فصل و دویست و هفتاد و دو صفحه با تصاویر کامل آموزشی به بیان تمامی نکات مورد نیاز برای بهبود عملکرد جسمانی و افزایش سطح مهارت های جسمانی می پردازد. (مشاهده محتوای کتاب در سایت گوگل بوک)

   کتاب آموزش مربی بدنساز و آمادگی جسمانی در سایت آمازون به ارزش سی و پنج دلار قیمت گذاری شده است، که تنها با پرداخت ده درصد ارزش اصلی می توانید از فروشگاه کتاب خریداری نمایید. فهرست مطالب ارائه شده بدین شرح می باشد! (مشاهده محتوای کتاب در سایت آمازون)

فهرست مطالب
  • فصل اول: تمرین برای نتیجه
  • فصل دوم: ساختار برنامه تمرینی
  • فصل سوم: ارزیابی و پیشرفت
  • فصل چهارم: عضلات سرینی و پا
  • فصل پنجم: عضلات میانه و شکم
  • فصل ششم: عضلات دست ها
  • فصل هفتم: عضلات شانه
  • فصل هشتم: عضلات سینه
  • فصل نهم: عضلات پشت
  • فصل دهم: پرش
  • فصل یازهم: سرعت
  • فصل دوازدهم: چابکی
  • فصل سیزدهم: متابولیک پایین تنه
  • فصل چهاردهم: متابولیک بالا تنه
  • فصل پانزدهم: متابولیک کل بدن
  • فصل شانزدهم: تغذیه و استراحت
  • فصل هفدهم: برنامه تمرینی برای موفقیت
   حرکات ارائه شده در این کتاب کاملا به صورت تصویری است با این حال برای یادگیری بهتر آشنایی در حد متوسط به زبان انگلیسی لازم می باشد.

   با عضویت کانال تلگرام، پیش از دیگران از تخفیف های ویژه مطلع شوید. همچنین، از جدیدترین کتاب های عرضه شده در فروشگاه باخبر باشید. ( ورود به کانال تلگرام )

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آموزش مربی بدنساز و آمادگی جسمانی با تصاویر آموزشی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *