تمرینات ورزش سه گانه برای افزایش قدرت عضلانی

ورزش سه گانه یک رشته ترکیبی از سه رشته شنا، دوچرخه سواری و دو می باشد. ورزشکاران با انجام سه مرحله استقامتی با یکدیگر به رقابت می پردازند. در استاندارد المپیکی رشته سه گانه، ورزشکاران موظف می باشند که مسافتی برابر با یک و نیم کیلومتر را شنا کنند، مسافت چهل کیلومتر را دوچرخه سواری و مسافت ده کیلومتر را بدوند. آنچه در این رشته از اهمیت بالایی برخوردار است قدرت و استقامت عضلانی است.

۱۱,۵۰۰ تومان

مشخصات کتاب

تعداد صفحات

232

انتشارات

VeloPress

زبان

English

تاریخ انتشار

2015-01-10

شابک

9781937715311

حجم فایل

25 MB

درباره نویسنده

پاتریک ههرمن

پاتریک ههرمن

پاتریک ههرمن (Patrick Hagerman)، فارغ التحصیل رشته علوم ورزشی و عضو انجمن ملی تمرینات قدرتی (NSCA)، و از اعضای اسبق هیت مدیره این انجمن می باشد.

ههرمن، مدتی مربی تیم سه گانه ایالات متحده بوده است. همچین او بیش از بیست و پنج سال سابقه ورزش در رشته های شنا، دوچرخه سواری و ورزش سه گانه را دارد.

   کتاب تمرینات ورزش سه گانه منبعی با ارزش برای ورزشکاران رشته سه گانه است که به صورت تخصصی تمریناتی برای افزایش قدرت، استقامت و سرعت عضلانی معرفی نموده است. در این کتاب بیش از هفتاد تمرین برای بهبود عملکرد ورزشکاران در زمان دوچرخه سواری، شنا و دویدن ارائه شده است.

   کتاب تمرینات ورزش سه گانه در دویست و سی و دو صفحه و در قالب چهارده فصل به تشریح فیزیولوژی حرکات و تمرینات قدرتی و استقامتی رشته سه گانه به صورت کاملا تصویری پرداخته است. (مشاهده محتوای کتاب در گوگل بوک)

   کتاب تمرینات ورزش سه گانه در سایت آمازون به ارزش دوازده دلار قیمت گذاری شده است! (مشاهده کتاب در آمازون)

   حرکات ارائه شده در این کتاب کاملا به صورت تصویری است به طوریکه برای یادگیری آنها نیازی به آگاهی از دانش سطح بالای زبان انگلیسی نمی باشد.

   اگر از کیفیت کتاب خریداری شده به هر دلیل رضایت نداشتید، می توانید ظرف مدت هفتاد و دو ساعت، درخواست بازگشت وجه نمایید، تا کل مبلغ بازگشت داده شود.

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “تمرینات ورزش سه گانه برای افزایش قدرت عضلانی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *